سردار نقدی مطرح کرد

پذیرش مسئولیت‌های سنگین آینده توسط دانش‌آموزان با گسترش اندیشه ولایت مداری

سردار نقدی گفت: گسترش اندیشه ولایت مداری باعث مستحکم تر شدن بنیان های اعتقادی دانش آموزان می شود و آنها برای کسب مسئولیت های سنگین آینده آماده می کند.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۸۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، رئیس سازمان بسیج مستضعفین که در دوره آموزشی یاوران ولایت حوزه دانش آموزی دیلم در محل لانه جاسوسی آمریکا در تهران حضور یافته بود اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی برای تربیت دانش آموزان که آینده سازان ایران اسلامی هستند اقدامی قابل تقدیر و ستایش است.

سردار نقدی بود خاطرنشان کرد: اقدامات قابل توجه ای در تربیت نسل آینده در بسیج دانش آموزی دیلم انجام شده است که این حرکت باید ادامه یابد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع دانش آموزان بسیجی شهرستان دیلم از فعالیت های این حوزه تقدیر به عمل آورد.

وی ادامه داد: گسترش اندیشه ولایت مداری باعث مستحکم تر شدن بنیان های اعتقادی دانش آموزان می شود و آنها برای کسب مسئولیت های سنگین آینده آماده می کند.

دوره آموزشی 7 روزه یاوران ولایت بسیج دانش آموزی شهرستان دیلم با حضور 140 نفر از دانش آموزان بسیجی این شهرستان توسط در محل لانه جاسوسی آمریکا در شهر تهران در حال برگزاری است.

از برنامه های انجام شده در این دوره بازدید از موزه عبرت، بازدید از برج میلاد، بازدید از موزه دفاع مقدس، زیارت مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور در نماز جماعت به امامت رهبر معظم انقلاب، بازدید از مراکز رسانه ای و برگزاری کلاس های متعدد با حضور اساتید مطرح کشوری است. دومین مرحله این دوره آموزشی تا دو روز دیگر به اتمام می رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات