معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در گفتگو با بسیج:

بمباران رسانه‌ای غرب علیه حجاب و عفاف

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه نباید از بمباران رسانه‌ای غرب علیه حجاب و عفاف غافل بود، اصلاح وضعیت حجاب در کوتاه‌مدت را غیر‌ممکن دانست.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۰۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵

حجت‌الاسلام سیدحسین گلمیرزاده در گفتگو با بسیج از گیلان، ناتوانی در معرفی یک رفتار و الگوی صحیح و منطقی در مقوله حجاب را یکی از عوامل مهم در ترویج بی‌حجابی دانست و گفت: متأسفانه مسئولان فرهنگی در معرفی و انتقال یک رفتار صحیح مبتنی بر قانون و شریعت در مقوله حجاب ناتوان و بی‌توجه بودند و در غفلت کامل به ‌سر می‌بردند.

وی با تأکید بر اینکه نباید از بمباران رسانه‌ای غرب علیه حجاب و عفاف غافل بود، اصلاح وضعیت حجاب در کوتاه‌مدت را غیر‌ممکن دانست و متذکر شد: از خانواده‌ای که مدت‌‏ها در بمباران رسانه‌‌ای ماهواره و اینترنت دشمن قرار گرفته و سنت‌‌های قبل انقلاب آنها نیز بی‌توجه به مسئله حجاب بوده نباید انتظار حفظ عفاف و حجاب داشت، بلکه باید یک سیر عالمانه، منطقی و مطابق با استانداردهای اسلامی و ایرانی را برای اصلاح آن به ‌کار گرفت.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه معرفی الگوی صحیح حجاب راهکار مقابله با بی‌حجابی است، گفت: امروز حجاب در جوامع مسلمان به نوعی دستاویزی برای هجمه به ارزش های دینی توسط دشمنان دین قرار گرفته است.

ارسال نظرات