در ایرانشهر برگزارشد

یادواره شهدای غواص و عملیات کربلای یک تا هفت در ایرانشهر برگزار شد

یادواره شهدای غواص و شهدای کربلای یک تا کربلای هفت ربا حضور مسئولین وخانواده معظم شهداء در مسجد صاحب الزمان (عج) ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۱۸۸۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج  امام جمعه ایرانشهر در این مراسم که علما، معتمدان، خانواده معظم شهدا، مسوولان ادارات و دیگر آحاد مردم حضور داشتند با اشاره به جایگاه شهید و شهادت از دیدگاه اسلام گفت: برگزاری یادواره شهدا زمینه آشنایی نسل جوان را با افکار و اهداف شهدا فراهم می کند.

حجت الاسلام شجاع الدین ابطحی پیام شهیدان را اقامه ارزشهای اسلامی در جامعه عنوان کرد و افزود: شهدا به ما آموختند که هرگز از اصول خودمان عقب نشینی نکنیم و برای دفاع از حریم ولایت و ارزش ها در صحنه باشیم.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال رشادتهای آنان به نسل جوان گفت: شهدای ما با بصیرت عاشورایی و با تبعیت از بنیانگذار جمهوری اسلامی درعرصه های دفاع مقدس پا نهادند و با این الگو توانستند سعادت، عظمت، عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آورند.

حجت الاسلام ابطحی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه بویژه نسل جوان می تواند بسیاری از توطئه ها و تهاجمات فرهنگی دشمنان را خنثی کند.

به گزارش ایرنا دراین مراسم به تعدادی از خانواده معظم شهدا هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال نظرات