نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

توافق هسته ای چه صورت بگیرد چه نگیرد برای دولت شکست نخواهد بود

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: توافق هسته ای چه صورت بگیرد چه نگیرد برای دولت شکست نخواهد بود بلکه به دنیا ثابت کرده¬ایم که ما اهل منطق هستیم.
کد خبر: ۸۵۴۰۵۵۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در دشتستان؛حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد در سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه برازجان به مناسبت روز جهانی قدس با اشاره به این­که یکی از رسوایی­های ننگین برای استکبار و داعیان حقوق بشر همین اسرائیل جنایت­کار است، تصریح کرد: این چه حقوق بشری است که مدافع مظلومان جهان نیست بلکه وسیله­ای برای کشتار ملّت­های مسلمان و به یغما بردن ثروت­های آنان است و اگر کسی با آن مقابله کرد آن­ها را تروریست می­خوانند.

وی افزود: هر جایی از دنیا اگر ظلم و ستمی وجود دارد رد پایی از صهیونیست­ها در آن مشاهده می­شود و امروز هم که تیم هسته­ای ما مقتدرانه دارد کار می­کند همین صهیونیست­ها هستند که کارشکنی می­کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پاسخ به کسانی که شعار سازش سر می­دهند و در داخل و خارج تبلیغات سوء می­کنند که چرا باید به فلسطین کمک کنیم، گفت: اسرائیل نه فقط زمین و سکونت می­خواهد بلکه آن­ها می­خواهند جنبش­های آزادی بخش و ضد صهیونیستی را در نطفه خفه کنند و بر کشورهای اسلامی مسلّط شوند که و کشورهای مرتجع عربی نیز از آن­ها حمایت می­کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: امروز عراق، سوریه، یمن و فلسطین مرز امنیتی ماهستند که اگر از مظلوم دفاع نکنیم هدف بعدی دشمن مرزهای ما خواهد بود و در آینده مرزهای امنی نخواهیم داشت.

موسوی نژاد خاطرنشان کرد: باید بدانیم کسانی که با ما مذاکره می­کنند دشمنان خونی و دیرینه این مردم هستند پس باید مواظب باشیم که هدف آن­ها انرژی هسته­ای نیست بلکه با پیشرفت علمی، اعتقادات و عزّت این ملّت کار دارند و می­خواهند ما را زیر یوغ خود بکشانند.

وی افزود: اگر ما نیز مانند کشورهای مرعوب عربی دستمان را بالا ببریم آن­ها با ما کاری نخواهند داشت ولی این مرام شیعه نیست و ما عزت و شرفمان را در مکتب امام حسین (ع) آموخته­ایم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به این­که اگر کسی خیانت کند و کوتاه بیاید تاریخ آن را ثبت خواهد کرد و آیندگان او را لعن می­کنند، افزود: ما در یک پیچ تاریخی قرار گرفته­ایم و به فضل الهی نتیجه مذاکرات هرچه باشد دستاورد فرزندان انقلاب است.

انتهای خبر/


ارسال نظرات