علی اشرف خانلری
برای نخستین بار در طول 35 سال گذشته از محل ارزش افزوده و عوارض آلاینده ها ؛
خبرگزاری بسیج: فرماندار ویژه شهرستان ری از جذب 135 میلیارد تومان اعتبار از محل ارزش افزوده و عوارض آلاینده ها در حوزه شهرری برای نخستین بار در طول 35 سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۰۴۷۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت الله جمالی پور در جمع مسئولان استان تهران و شهرستان، ائمه جمعه و خبرنگاران در آسایشگاه خیریه کهریزک با بیان این خبر افزود: حدود 100 میلیارد تومان از این مبلغ برای انجام کارهای عمرانی بین شهرداری ها توزیع شده و بقیه را در حوزه درمان، آب، راه و محیط زیست هزینه خواهیم کرد.

 وی افزود: با پیگیری های مستمر، انتقال آب از سد ماملو به شهرری انجام شده و امروز مردم خوب این منطقه از آب آشامیدنی با بالاترین کیفیت بهره مند شده اند.

وی با اشاره به صبغه تاریخی شهرری، اظهار داشت: متاسفانه علی رغم این همه ظرفیت و تاریخ ارزشمند، به شهرری به چشم یک محله نگاه می شود و این منطقه به حیات خلوت معضلات تهران تبدیل شده است اما با اقداماتی که صورت گرفته، رئیس جمهوری سه بار به طور غیر رسمی در شهرری حضور یافته و مشکلات را با او مطرح کرده ایم که انتظار می رود بزودی تحولات چشمگیری در این منطقه جنوبی تهران صورت بگیرد.

 جمالی پور تصریح کرد: ساختار به هم ریخته این شهرستان به یک ساختار منسجم و جامع رسیده و خط مرزی شهرری امروز رعایت می شود که در این راستا ساختار اداری شهرستان کامل شده و همه ادارات از دفتر نمایندگی به اداره کل تبدیل شده و نیروی انتظامی شهرستان هم بزودی ارتقاء خواهد یافت.

در حوزه درمان هم اتفاقات خوبی افتاده و در دیدار وزیر بهداشت از مراکز درمانی شهرستان، مشکلات با وی مطرح شده و بزودی مشکلات بخش درمان شهرستان مرتفع خواهد شد. وی از ساخت بزرگترین بیمارستان جنوب تهران در حد بیمارستان میلاد در این منطقه خبر داد و گفت از مسئولان سازمان تامین اجتماعی قول گرفته ایم برای رفاه حال مردم جنوب تهران و استان های جنوب و شرق استان تهران این مرکز درمانی ساخته شود.

جمالی پور با اشاره به اینکه کهریزک جایگاه ویژه ای در تاریخ این شهر دارد، گفت: اما به رغم این تاریخ زرین، کهریزک مظلوم واقع شده و برای جبران این مظلومیت تفاهم کرده ایم که برای ارائه خدمات به محرومان و معلولان، بزرگترین مرکز توانبخشی جنوب تهران را در کهریزک راه اندازی کنیم.  

معاون استاندار تهران با قدردانی از تلاش های دست اندرکاران مجموعه خیریه کهریزک، اظهار داشت: همه کس نمی تواند در این شغل وارد شود چرا که این حرفه بسیار سخت و طاقت فرسا است. تلاش های کارکنان خدوم مراکز خیریه بویژه در شیرخوارگاه ها قابل تقدیر است چرا که آنان فرزندان دیگران را که رها شده اند تربیت می کنند و پرورش می دهند و هر چقدر از زحمات شما قدردانی کنیم کم است. نام کسانی که در کار خیر مشارکت دارند بر تارک دنیا خواهد درخشید و تا روزی که کارهای شما در این مجموعه هست خداوند اجر و ثواب اخروی برای شما منظور خواهد کرد.

 

 

 

ارسال نظرات