در روز جهانی قدس؛

مردم دشتستان در روز قدس خروشیدند

مردم همیشه در صحنه شهرستان دشتستان در راه پیمایی روز جهانی قدس با شعارهای کوبنده خود حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
کد خبر: ۸۵۴۰۱۹۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاتری بسیج در دشتستان، امام جمعه برازجان در سخنرانی خطبه های نمازجمعه روز جهانی قدس گفت: ما با تأسی از قرآن کریم، پیامبر و اهل بیت علیهم السلام وظیفه داریم پیوسته از مستکبران اعلام تنفر و برائت نماییم که معنای حضور در راه­پیمایی روز جهانی قدس اعلام حمایت از مظلومان و اعلام تنفر و برائت از مستکبران است.

حجت الاسلام حسن مصلح تأکید کرد: حضور در راه­پیمایی روز جهانی قدس در شرایط فعلی که استکبار جهانی دسیسه­های فراوانی کرده است تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود و صهیونیست­ها در حاشیه امنی قرار بگیرند بیش از گذشته اهمیّت دارد.

وی تصریح کرد: راه­پیمایی روز جهانی قدس هم اعلام تنفر از رژیم صهیونیستی و هم اعلام تنفر از تمام کسانی هست که با این رژیم هم­سو هستند که ان­شاءالله امیدوار هستیم شاهد ذلّت و خواری این رژیم در آینده­ای نزدیک باشیم.

مصلح افزود: تنها راه شکست دشمن صهیونیستی استقامت، مقاومت و پایداری مردم فلسطین است و مذاکرات سازش و امید بستن به آمریکایی­ها راه به جایی نمی­برد چرا که صهیونیست­ها فقط زبان زور را می­فهمند.

وی گروه­های تکفیری را از جمله گروه­های هم­سو با رژیم صهیونیستی عنوان و افزود: جریان­های تکفیری و داعش از بدنه مسلمانان نیستند چرا که به جای آن­که به جان رژیم صهیونیستی بیفتند به جان مسلمانان افتاده­اند.

امام جمعه برازجان در پایان اذعان داشت: رژیم صهیونیستی، آل سعود و دولت­های غربی و آمریکا سه ضلع مثلث شومی هستند که علیه مسلمانان مشغول حرکت و توطئه هستند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات