جودوکار همدانی پس از اهدای مدالش به مقام معظم رهبری:

لحظه دیدار با حضرت آقا غیرقابل وصف بود

جودوکار همدانی پس از اهدای مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان به مقام معظم رهبری گفت: دیدار با حضرت آقا،لحظه ای غیر قابل وصف برایم بود.
کد خبر: ۸۵۳۹۹۵۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، 24 خرداد 94 برای علیرضا کریمی ناصر یک روز ویژه بود، شاید خاص ترین روز زندگی این جودوکار پاسدار که برای همیشه در خاطرش می ماند، او آن روز به دیدار مقام معظم رهبری رفت و در یک فضای صمیمی و به یادماندنی مدال قهرمانی اش را به مقام عظمای ولایت تقدیم کرد.

وقتی از او درباره این دیدار می پرسیم با هیجانی وصف نشدنی تک لک لحظه های آن روز برایمان شرح می دهد: بعد از نماز بود که روز 24 خرداد خدمت حضرت آقا رسیدم، لحظه غیرقابل وصفی بود، حضرت آقا برایم آرزوی موفقیت کردند و مدالم را که به عنوان هدیه پذیرفتند.

در این دیدار کریمی ناصر که او را به عنوان یکی از قهرمانان جودو کاتای جهان و آسیا می شناسند، مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان که سال گذشته در اسپانیا کسب کرده بود را به مقام معظم رهبری تقدیم می کند. البته این تنها مدال او نیست و ویترین افتخارات این جودوکار همدانی مدال های زیادی را در خودش جا داده است.

سه مدال نقره قهرمانی آسیا در سال های 2011، 2012 و 2013، 6 مدال طلای قهرمان کشوری و ستاره مسابقات از نظر بهترین تکنیک در بازی های قهرمانی جهان در آلمان بخشی از افتخارات کریمی ناصر است.

ملی پوش جودو کاتای کشورمان که به افتخار پاسداری نائل آمده، این روزها خودش را برای شرکت در مسابقات جودو کاتای قهرمانی جهان که شهریور ماه در هلند برگزار می شود آماده می کند. او درباره نقش ورزش در نیروهای مسلح می گوید: یکی از ارگان هایی که ورزش اهمیت زیادی دارد، نیروهای مسلح است، در رشته جودو کاتا هم فعالیت هایی خوبی در نیروهای مسلح صورت گرفته و گسترش این ورزش و رشته های دیگر می تواند نقش مهمی در بالا بردن آمادگی جسمانی نیروهای نظامی داشته باشد.

کریمی ناصر در پایان از رئیس سازمان ورزش بسیج تشکر ویژه می کند و حرف هایش را این طور به پایان می رساند: از سردار یزدانی به خاطر حمایت هایی که از من داشتند تشکر می کنم و امیدوارم که بتوانم در ادامه راه هم افتخارات بیشتری را برای کشورم در میادین جهانی و آسیایی کسب کنم.

ارسال نظرات