سرهنگ پاسدار علی آبدونی گفت: روز جهانی قدس نماد واقعی صف بندی حق علیه باطل می باشد.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۸۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ; مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه دشت عباس همگام با سایر ملت ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی اعلام و با آرمان های امام راحل تجدید بیعت نمودند.

بر اساس این گزارش؛ سرهنگ پاسدار علی آبدونی مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه دهلران در جمع مردم همیشه در صحنه دشت عباس اظهار کرد: روز قدس یادگار امام راحل در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای خروش امت اسلامی در آرمان خواهی ملت مظلوم و بی دقاع فلسطین و همچنین وحدت امت واحده اسلام بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی این غده سرطانی می باشد.

وی افزود: ملت ایران اسلامی هر ساله با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان می دهد که ملت فلسطین تنها نیست و یک فلسطین همواره زنده است.

مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه دهلران تصریح کرد: امروز دنیای اسلام با وحدت و اتحاد و انسجام خود نقشه های شوم دنیای استکبار برای ایجاد خاورمیانه جدید را نقش بر آب کنند و تنها راه پیروزی را گزینه مقاومت در مقابل دشمنان بدانند.

وی گفت: امروز جریان تکفیری در منطقه که با حمایت و دسیسه های آمریکا و متحدانش شکل گرفته در حقیقت برای کمرنگ کردن مسئله انتفاضه فلسطین و ایجاد چهر ه ای خشن از اسلام در بین کشورها و در نهایت اسلام هراسی در سراسر دنیا است.

سرهنگ آبدونی خاطر نشان کرد: ملت های اسلامی می بایست با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران و همچنین قدرت مقاومت در جنگ 33 روزه، 8 روزه و 22 روزه که هیمنه اسراییل کودک کش که دارای پنجمین ارتش قدرتمند دنیا می باشد را در هم شکستند و باعث ایجاد انگیزه در بین نسل جوان برای ادامه مقاومت شد.

وی افزود: روز قدس در حقیقت تولید قدرت برای جبهه مقاومت ملی فلسطینیان است و به فضل الهی انتفاضه فلسطین با رهبری سید حسن نصرالله و سایر فرماندهان این جبهه در نهایت طعم شیرین پیروزی را برای ملت فلسطین به ارمغان خواهند آورد.

مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه دهلران عنوان کرد: اگر مسلمانان دین خدا را یاری کنند خداوند نیز آنان را در این راه و میدان جهاد یاری خواهد کرد و این وعده خداوند حتمی است که" إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم: (ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد)".

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد صف بندی حق علیه باطل می باشد اظهار کرد: این وعده قرآن است که مسلمانان را وعده داده است که باطل نابود شدنی است و به فضل پروردگار پایان عمر این رژیم جعلی به سر خواهد رسید و روزی همه مسلمانان نماز وحدت خود را در قدس اولین قبله مسلمانان به امامت امام المسلمین حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) برپا خواهند کرد.


ارسال نظرات