نوریان در گفتگو با خبرگزاری مهر :

دوره مدیریت شرف الدین در انجمن سینمای انقلاب تمام شده است

سید مجتبی نوریان مدیر ارتباطات و امور رسانه بنیاد فرهنگی روایت در این مورد گفت : دوره مدیریت محمدرضا شرف الدین در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس تمام شده است و او قصد دارد با دریافت پروانه ساخت «اگر باران ببارد»، باردیگر وارد عرصه تولید شود.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۴۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲

 هفته گذشته اخبار ضد و نقیضی در رسانه ها منتشر شده بود در مورد اینکه محمدرضا شرف الدین مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از مسئولیت این انجمن خداحافظی کرده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت، محمد رضا شرف الدین حدود 11 سال است که مسئولیت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس را بر عهده دارد و مدتی است که مسئولیتش در این انجمن به پایان رسیده است و بزودی فرد دیگری جایگزین این مدیر سینمایی در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس می‌شود.

سید مجتبی نوریان مدیر ارتباطات و امور رسانه بنیاد فرهنگی روایت در این مورد گفت: شرف الدین قصد دارد با دریافت پروانه ساخت فیلم «اگر باران ببارد»، دوباره وارد عرصه تولید شود و تهیه کنندگی سینما را از سر گیرد.

تهیه کنندگی فیلم سینمایی «فرزند صبح» ، همچنین تهیه کنندگی فیلم سینمایی «دلتنگی های عاشقانه» که بزودی در سینمای ایران اکران می شود در کارنامه سینمایی شرف الدین قرار دارد.

محمد حسین برومند به عنوان یکی از گزینه های مطرح جایگزنی محمدرضا شرف الدین برای مدیریت جدید انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس مطرح است ولی هنوز این انتخاب قطعی نشده است.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در حوزه های سینما، تولید سریال، فیلم کوتاه و داستانی با موضوع انقلاب و دفاع مقدس فعال است و ماموریت جدیدش با توجه به شرایط منطقه، ورود به عرصه سینمای استراتژیک با نگاه بین الملل تعریف شده است. برگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از دیگر ماموریت های این نهاد سینمایی می باشد.

این نهاد سینمایی در کنار شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس دو بازوی تاثیر گذار بنیاد فرهنگی روایت در تولید و حمایت از ساخت فیلم های با موضوع انقلاب و دفاع مقدس به شمار می رود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار