مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه امام صادق(ع):

وظیفه پیشکسوتان بسیج مراقبت از عهد و پیمانی است که با شهدا بسته اند

مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه امام صادق (ع) گفت: پیشکسوتان بسیج برای نظام و انقلاب سرمایه‌گذاری کردند و در گذشته پیمان‌نامه‌هایی با همسنگرانشان در جبهه‌های جنگ داشته‌اند که حراست از آن وظیفه امروزشان خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۳۸۴۳۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ حسین زنده بودی درهمایش فصلی بسیج پیشکسوتان و جمع فعالان این قشر بسیج سپاه تنگستان گفت: دوستان شما همه چیزشان را دادند و رفتند اما شما آمدید و به سایه این نظام برگشتید تصریح کرد: شما با آن همسنگران عهد و پیمان بسته‌اید و حال باید به این عهد و پیمان عمل کنید و نباید بگویید ما پای نظام بوده‌ایم اما الان که بازنشسته شده‌ایم باید کنار برویم تا دیگران به میدان بیایند.

وی به ثمرات ماه ضیافت الهی اشاره کرد و گفت: ماه رمضان و روزه داری در این ماه فرصتی برای تمرین تقوای الهی است و در اقتصاد مقاومتی ما را یاری کرده و در مقابل زورگویان و تهدید کنندگان به عزت و عظمت می رساند.

زنده بودی با تأکید بر مقتنم دانستن این ایام خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان تنها از لحاظ دینی و اخروی فضیلت ندارد، بلکه از زاویه دیگری مزیت های دنیایی برای ما دارد و در سلامتی جسم و روان افراد موثر است،از این روسعی کنیم از این ماه بهترین استفاده را ببریم.

وی همچنین با اشاره به مغتم دانستن شبهای قدر گفت: شب قدر فرصتی زرین و طلایی برای شستشوی آینه دلها است و می توان در این فرصت خوبی‌ها را جایگزین بدیها، صلح و صفا را جایگزین اختلاف و تفرقه، احسان و نیکی را جایگزین ظلم و ستمکنیم.

ارسال نظرات