علی اشرف خانلری
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران اعلام کرد:
خبرگزاری بسیج: معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران بیشترین علل تماس با خط اورژانس اجتماعی در خصوص کودک آزاری، همسر آزاری، سالمند آزاری و کودکان خیابانی اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۶۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ ابراهیم غفاری در خصوص فعالیت‌های اورژانس اجتماعی اظهار داشت: اورژانس اجتماعی که فعالیت خود را از سال 87 به طور رسمی آغاز کرده شامل 4 فعالیت پایگاه، خط، خدمات سیار و مراکز مداخله در بحران است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که خدمات اجتماعی سیار در سطح استان تهران در 22 حوزه فعالیت می‌کنند، افزود: همچنین پایگاه های خدمات اجتماعی در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی در 8 پایگاه شهرستان‌های استان تهران، به ارائه خدمات می‌پردازد.

دکتر غفاری به فعالیت مراکز مداخله در بحران اشاره کرد و گفت: درحال حاضر 8 مرکز در کل شهرستان‌های تهران فعالیت می‌کنند، که 5 مورد آن به مراکز شبانه‌روزی و 3 مورد آن به مراکز سرپایی اختصاص دارد.

وی در ادامه افزود: مراکز مداخله در بحران‌ هدف اصلی مداخله در بحران‌های فردی ، خانوادگی و اجتماعی را دنبال می‌کنند.

 معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران عنوان کرد:   بیشترین تماس در خصوص کودک آزاری، همسر آزاری، سالمند آزاری و کودکان خیابانی است که بلافاصله پس از تماس، به مسئولین مربوطه ارجاع داده می‌شود و همچنین در برخی موارد نیز ممکن است نیروی انتظامی مداخله کند.

وی در پایان تصریح کرد: خط اورژانس اجتماعی استان تهران و شهرستان‌های اطراف تهران از جمله شهریار ، رباط کریم ، ورامین و اسلامشهر را پوشش می‌دهد.

ارسال نظرات