مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر:

فریاد مرگ بر آمریکا شعار همیشگی روز قدس خواهد بود

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر گفت: رژیم صهیونیستی و آل‌سعود کودک‌کش جنایات خود را زیر سایه حمایت‌های شیطان بزرگ آمریکا صورت می‌دهند و فریاد مرگ بر آمریکا شعار همیشگی روز قدس خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۴۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مهراب کیانی ظهر امروز در نشست با فرماندهای واحدهای مقاومت دانش‌آموزی در بوشهر، گفت: بسیج دانش‌آموزی همیشه در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشگام بوده و تلاش نموده اهداف بلند امام خمینی (ره) و منویات امام خامنه‌ای را پیگیری نماید.

کیانی ادامه داد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی دفاع از مستضعفان عالم و حمایت از آرمان آزادی فلسطین از دست رژیم غاصب صهیونیستی است که در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب به جد مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی افزود: وجدان بیدار آزادی‌خواهان عالم، جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین را فراموش نمی‌کند و حمایت ما از این ملت مظلوم در قالب تفکر دینی و انسانی جای می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر، یادآور شد: در چند ماه اخیر آل‌سعود نیز جنایات بی‌شماری را نسبت به مردم یمن روا داشته و رفتارهای عین حکومت غاصب صهیونیستی از خود بروز داده‌اند، از همین رو روز قدس از جنایات آل‌سعود نیز اعلام انزجار می‌نمائیم.

کیانی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و آل‌سعود کودک‌کش جنایات خود را زیر سایه حمایت‌های شیطان بزرگ آمریکا صورت می‌دهند و فریاد مرگ بر آمریکا شعار همیشگی روز قدس خواهد بود.

وی در پایان عنوان کرد: تمام فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر آمادگی خود را برای حضور هرچه پررنگ‌تر در راهپیمایی روز قدس اعلام نموده‌اند و با حضور انقلابی خود با آرمان فلسطین پیمانی دوباره خواهند بست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات