مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان عسلویه:

سبک زندگی رمضانی باید وارد زندگی ما شود

مسئول تعلیم و تربیت در سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه گفت: امروزه سبک زندگی رمضانی باید وارد زندگی ما شود تا بتوانیم فرهنگ مهربانی ، اثار و گذشت را در خود تقویت کنیم .
کد خبر: ۸۵۳۸۲۵۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت‌الاسلام سیدحسن مهدی عصر امروز در جمع حلقه های صالحین شهر عسلویه گفت: خداوند در ماه رمضان یک سبک زندگی خاصی را ارائه می دهد که ما انسان ها می بایست این نوع سبک زندگی رمضانیه را در تمام سال جاری و ساری کنیم.

مهدی افزود: خداوند در این ماه مومنین را از حلال محروم می کند تا سبک زندگی که تبدیل به روزمرگی شده است را تغییر دهد و به بندگان مومن خود گوشزد کند که با آگاهی و اراده می توان بسیاری از کارها را که ملال آور است تبدیل به شادی و سعادت کند.

وی گفت: امروزه سبک زندگی رمضانی باید وارد زندگی ما شود تا بتوانیم فرهنگ مهربانی ، اثار و گذشت را در خود تقویت کنیم .

مسئول تعلیم و تربیت در سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه گفت: در طول یازده ماه قبرستانی از کینه ها، غصه ها و نامهربانی ها را برای خودمان بوجود آوردیم که می بایست در این ماه لیله القبر تبدیل به لیله القدر شود که در واقع لیله القدر فرصتی از برای ایجاد محبت ها و بندگی بیشتر تا بتوانیم در سایه سبک زندگی رمضانیه بهترین بندگی را در طول سال به نمایش بگذاریم.

مهدی در پایان تصریح کرد: ماه پر برکت رمضان که سفره اللهی برای مومنین در آن گسترانیده شده است از مهمترین ماه هایی است که می توان بنده گان خدا را نه تنها از حرام بلکه از حلال اللهی هم آزمود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات