حمیدرضا
به مناسبت 14 تیرماه سالروز ربایش حاج احمد متوسلیان؛
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده تیپ 27 محمد رسول الله(ص) در سپاه ناحیه دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۷۲۲۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ; به مناسبت 14 تیرماه سالروز ربایش سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله(ص) مراسم گرامیداشت این سردار سرافراز سپاه اسلام در سپاه ناحیه دهلران برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ اردشیر اکبری فرمانده سپاه ناحیه دهلران با گرامیداشت یاد و خاطره حاج احمد متوسلیان اظهار کرد: 14 تیر ماه به نام مردی ثبت شده است که برگ زرینی به دفتر تاریخ این انقلاب افزود.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس عرصه شکوفایی این سردار جاویدالاثر و گرانقدر بود، افزود: می بایست زندگی این شهید را مطالعه کرد تا به حقیقت عظمت و بزرگی روح والا و آسمانی حاج احمد متوسلیان پی برد.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران با اشاره به رشادت های احمد متوسلیان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: تحرکات دشمن در مریوان و پاوه با رشادت ها و تدبیر این سردار جاویدالاثر خنثی و انقلاب از لوس عناصر معاند نظام پاک شد.

وی با اشاره به تشکیل تیپ 27 محمدرسول الله(ص) توسط احمدمتوسلیان و شهید همت گفت: حاج احمد به تنهایی کارهای اطلاعاتی تیپ محمدرسول الله(ص) را در عملیات فتح المبین در منطقه دشت عباس به عهده داشت و با استفاده از ظرفیت افراد بومی منطقه باعث پیروزی رزمندگان اسلام در این عملیات بزرگ شد.

سرهنگ اکبری با اشاره به نقش حاج احمدمتوسلیان در تشکیل هسته مرکزی حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: حاج احمد متوسلیان به همراه چهار تن از همرزمانش در جنوب لبنان از سوی عناصر صهیونیست به اسارت گرفته شدند و تاکنون هم اثری از این سردار سرافراز در دست نمی باشد.

وی عنوان کرد: امروز می بایست همه ما قدردان رشادت ها و فداکاری های این شیرمردان عرصه جهاد باشیم و آنان را الگو و سرلوحه خود در زندگی قرار دهیم.


ارسال نظرات