معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان یزد:

مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه در یزد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: هیئت رایةالهدی یزد با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه یزد مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۵۳۷۱۷۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یزد اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف امسال در روزهای 26 تا 29 ماه مبارک رمضان مصادف با 22 تا 25 تیرماه در یزد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: ظرفیت پذیرش معتکفان در مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه محدود است به همین دلیل اعتکاف امسال ویژه علاقمندان سنین 14 تا 24 سال است.

میرجلیلی با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در مراسم اعتکاف رمضانیه از طریق سایت و حضوری انجام می‌‌شود، خاطرنشان کرد: علاقمندان به ثبت‌نام اینترنتی برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام ثبت‌نام خود می‌توانند به آدرس www.darolhedayeh.com مراجعه کنند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد همچنین یادآور شد: افرادی که علاقمند به ثبت‌نام حضوری هستند نیز می‌توانند در مراسم شب‌های قدر به هیئت رایة‌الهدی در خیابان نعیم‌آباد، کوچه جنب مسجد اعظم مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام حضوری اقدام کنند.

وی، مهلت ثبت‌نام برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه را تا 17 تیرماه مصادف با 21 رمضان اعلام کرد و افزود: مراسم معنوی اعتکاف امسال در مسجد ملااسماعیل برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار