جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آستارا:

ملت ایران مدافع مظلومان جهان است

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه ملت ایران مدافع مظلومان جهان است گفت: منطق امام خمینی(ره) دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر مستکبرین و ظالمان است.
کد خبر: ۸۵۳۷۰۹۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرگرد پاسدار بهزاد قنبری در جلسه ستاد روز جهانی قدس که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: منطق امام خمینی(ره) دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر مستکبرین و ظالمان بود و ما پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستیم.

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند با پیش کشیدن مسئله یمن، سوریه و عراق مسئله فلسطین را به فراموشی ببرند، افزود: ملت ایران اسلامی و تمامی آزادیخواهان جهان مدافع مردم مظلوم فلسطین هستند و انشالله قدس شریف آزاد می‌شود و رژیم صهیونیستی نابودشدنی است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آستارا مرگ بر سه قاتل کودکان، مرگ بر آل سعود، مرگ بر اسرائیل و آمریکای بی‌وجدان را شعار محوری راهپیمایی روز جهانی قدس امسال عنوان کرد و ادامه داد: امسال با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس باردیگر صحنه ای به یادماندنی در دفاع از مظلومان جهان خلق می‌کنیم و به دشمنان می‌گوییم همیشه پشتیبان مظلومان جهان هستیم.

سرگرد قنبری بر بهره گیری از ظرفیت خبرگزاری ها، نشریات و مطبوعات محلی برای دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و خواستار برپایی نمایشگاهی از جنایت های رژیم صهیونیستی و مسابقات نقاشی، شعر و کاریکاتور توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این روز شد.

وی از سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا خواست از روحانیون و علما، هیئت امنای مساجد و مداحان اهل بیت(علیهم السلام) برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورد.

سرگرد قنبری در پایان برفضاسازی شهرهای آستارا و لوندویل و شهرک عباس آباد به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد.

 

ارسال نظرات