معاون مخابرات استان تهران:

تلفن‌های همگانی «کدی» خواهد شد

معاون مخابرات استان تهران گفت: با توجه به کاهش استفاده مردم از تلفن‌های همگانی، «کد» جای «کارت» را در این تلفن‌‌ها می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۳۶۱۴۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ، محمدرضا بیدخام در گفت‌وگو با فارس درباره تغییرات در تلفن‌های همگانی اظهار کرد: شبکه تلفن همگانی زیان ده است و گاهی هزینه نگهداری از دستگاه را هم تامین نمی‌کند بنابراین تغییر در تکنولوژی تلفن‌های همگانی وجود خواهد داشت. وی ادامه داد: در کیوسک‌های همگانی به جای کارت اعتباری از کد استفاده خواهد شد. معاون مخابرات استان تهران جزئیات بیشتری درباره «کد» نگفت اما خاطرنشان کرد: شبکه توزیع کارت تلفن، تهیه کارت‌ها و چیپ‌ست‌ها و نگهداری این نوع تکنولوژی هزینه‌بر است.

بیدخام با بیان اینکه در گذشته 23 هزار دستگاه تلفن همگانی در استان های تهران و البرز وجود داشت که این تعداد به 20 هزار دستگاه کاهش یافته است افزود: استفاده از کارت اعتباری در تلفن‌های همگانی متوقف خواهد شد اما این طرح در سال 94 اجرایی نمی‌شود. وی با اشاره به اینکه کارت‌های اعتباری دو هزار تومانی تلفن همگانی تا پایان سال ابطال می‌شود ادامه داد:‌ صرفا کارت پنج هزار تومانی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
ارسال نظرات