ضیافت افطاری خانواده های فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان کنگان برگزار شد

این ضیافت افطاری با عنوان محفل انس و مودت فرماند هان همزمان با شب میلاد کریم اهل البیت امام حسن مجتبی (ع) در حسینه عاشقان ثارالله برگزار شد
کد خبر: ۸۵۳۶۰۵۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گنگان: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کنگان در این ضیافت گفت: اگرخانواده ها در حركت اجتماعي يك ملتي حضور نداشته باشند آن حركت به جايي نخواهدرسید.

حجت الاسلام روح الله میرشکاری با اشاره به اینکه خانواده نهادی است که تربیت فرد در آن شکل می گیردگفت: این بستر می تواند زمینه رشد یا تباهی فرد را در جامعه به وجود آورد، گفت: عملکرد خانواده حیطه های مختلفی را در بر می گیرد که می توان به گرایش های فرهنگی، انضباط، مسائل عاطفی و تعلیم مهارت های زندگی اشاره نمود.

میرشکاری تصریح کرد: اگرزنان خانواده در حركت اجتماعي يك ملتي حضور نداشته باشند آن حركت به جايي نخواهد رسيد و موفق نخواهد شد و اگر زنان در يك حركت حضور پيدا كنند يك حضور جدي و آگاهانه واز روي بصيرت آن حركت به طور مضاعف پيشرفت خواهد كرد.
وی ابرازداشت:انتظار من ازخانواده ای پاسداروبسیجی اين است كه عزم خود را جزم نمایند تا با حضور خود در تمامي عرصه ها به ويژه عرصه هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و ... جهت پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي نقش موثرتري در جنگ نرم ايفا نمايند.

وی از فرزندان بعنوان سرمایه های زندگی یاد کرد و نقش والدین در تربیت این سرمایه ها را مهم دانست و و از خانواده ها خواست که با تربیت صحیح، فرزندان مفیدی را تحویل جامعه دهند که موجب پیشرفت جامعه شوند.
وی با اشاره به نقش خانواده در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اظهار داشت: در زمان جنگ اگر مادر خانواده خوب فرزندانی را تربیت نمی کرد شاهد حضور جوانان در جبهه های حق علیه باطل نبودیم و یا اگر پدر خیالش از خانواده راحت نبود در صحنه رزم کم می آورد.

وی خاطر نشان کرد: امروز هم باید توجه و رسیدگی ویژه ای به خانواده ها داشته باشیم، باید طوری برنامه ریزی کنیم و توجه داشته باشیم که خانواده در مسائل مختلف در اوج باشد.

انتهای خبر/
ارسال نظرات