فرمانده سپاه قدس گیلان:

فعالیت جهادگران همانند کار رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فعالیت جهادگران همانند کار رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است گفت: روح کار جهادی به مراتب مهمتر از قالب آن است و کار جهادی، فعالیتی است که عده ای را متحول و تحول بی نظیری ایجاد می کند.
کد خبر: ۸۵۳۶۰۱۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور در همایش "رسم هجرت" که به همت مدیریت کانون نوسازی و کارآمدسازی سازمان بسیج دانشجویی گیلان در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، با بیان اینکه جهادگران در ابتدا تصمیم جهاد با نفس و سپس کمک به محرومان را در دستور کار خود قرار می دهند اظهار کرد: دانشجویان جهادگر، باغی از باغ های بهشت را، که جهاد است به روی خود باز می کنند.

وی با اشاره به اینکه هر کاری دارای قالب و محتوای خاصی است گفت: معمولا صحبت در مورد محتوا سخت و دشوار است و از قالب آن برای انتقال مطلب استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فعالیت جهادگران همانند کار رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است گفت: روح کار جهادی به مراتب مهمتر از قالب آن است و کار جهادی، فعالیتی است که عده ای را متحول و تحول بی نظیری ایجاد می کند.

سردار عبدالله پور با اشاره  به فعالیت های فرماندهان دفاع مقدس که با عملکردهای خود تحولی عظیم در بین مردم ایجاد می کردند افزود: انقلاب بر پایه مکتب، ولی فقیه و مردم استوار است،  انحراف هم معمولا در مردم صورت می‌گیرد؛ این انقلاب هم اگر بخواهد بماند، باید به محرومین آن توجه شود.

وی با بیان اینکه مشکلات زیادی از لحاظ ساختاری در کشور وجود دارد گفت: در زمان جنگ بعضی مشکلات که پیش می آمد رزمنده ها می گفتند این کار را باید امام زمان حل کند؛ مشکلات ساختاری ما نیز با آمدن امام زمان حل خواهد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه جهادگران برای انجام فعالیت جهادی با ساختار اداری زیادی برخورد خواهند کرد گفت: پیچ و خم های زیادی پیش روی جهادگران است و باید از آن عبور کنند، بنابراین ارزش کار شما به همین است که از لابه لای همه این مشکلات شما به مردمی می رسید و کمک می کنید که خداوند پس از خلقتش به خود احسنت گفت.

سردار عبدالله پور خاطرنشان کرد: کار برای مردم محروم فارغ از همه مشکلات، فوق العاده و باارزش است.

وی اضافه کرد: کار جهادی  زمانی ارزش دارد که خالصانه و برای خدا باشد، همچون کار در صحنه جنگ که هر که خالصانه کار کرد و عیارش بالا بود به فیض شهادت نائل آمد.

سردار عبدالله پور در پایان گفت: کار باید با اخلاص انجام شود تا از این ذخیره بتوان استفاده کامل کرد.

ارسال نظرات