امام‌ جمعه نهاوند:

ملت ایران و تیم مذاکره کننده هیچ‌گاه فریب آمریکا را نمی‌خورند

امام‌جمعه نهاوند گفت: ملت ایران و تیم مذاکره کننده هیچ‌گاه فریب آمریکا را نمی‌خورند و زیاده‌گویی‌های آنها را نیز قبول ندارند و هر وقت که این کشورها بخواهند دبه دربیاورند ایران نیز کار خود را می‌کند.
کد خبر: ۸۵۳۵۸۹۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی‌نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: رژیم آل سعود به نمایندگی از آمریکا و اسرائیل بیشتر کشورهای مسلمان منطقه را درگیر جنگ فرسایشی و مذهبی کرده است و با حمله به یمن و نسل‌کشی در این کشور نشان داد حکومت عربستان فاسد است.

وی گفت: هرروز خبر جدیدی از جنایات آل سعود در حمله به یمن و اعلام حمایت از گروهای تروریستی در کشورهای عراق، سوریه و بحرین می‌رسد و این نشانگر آن است که حکومت نامشروع عربستان از اول اسرائیلی و انگلیسی بوده و گسترش وهابیت و سلفی گری و پرورش و آموزش تروریست‌ها از اهداف آنها است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: بیش از 4 سال است که با حمایت مالی و لجستیکی رژیم آل سعود مردم مظلوم سوریه به خاک و خون کشیده می‌شود و از سال گذشته نیز تروریست‌های داعش را روانه عراق کرد تا جبهه مقاومت را به سود اسرائیل زمین‌گیر کند.

مغیثی بیان کرد: از ابتدای سال جدید نیز با حمله هوایی به کشور یمن قصد داشت که گروه کوچکی مانند انصارالله را سرکوب کند و به همین بهانه تمامی زیرساخت‌های این کشور را ویران کرد و در این مدت ضربات سختی از مردم یمن و انصار الله دریافت کرد و به‌زودی با شکست مفتضحانه‌ای روبرو می‌شود.

وی تصریح کرد: گروه‌های تروریستی فرزند نامشروع عربستان، اسرائیل و آمریکا هستند که با اشغال بخش‌هایی از کشور سوریه و عراق به دنبال کشتار مردم بی‌دفاع و غارت منابع ملی آنها هستند که هدف آنها اشغال کشورهای بیشتری در منطقه است تا نفت بیشتری را برای امریکا به یغما ببرند.

مغیثی با اشاره به برگزاری دور پایانی مذاکرات ایران و دیگر کشورها گفت: ملت ایران و تیم مذاکره کنند هیچ‌وقت فریب آمریکا را نمی‌خورند و زیاده‌گویی‌های آنها را نیز قبول ندارند و هر وقت که این کشورها بخواهند دبه دربیاورند ایران نیز کار خود را می‌کند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: رهبری، نیروهای مسلح و مردم ما بیدار هستند و اگر دشمنان ما فکر یا خیل خامی در ذهن خود داشته باشند مانند دوران 8 سال دفاع مقدس جواب دندان‌شکنی به آنها خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار