امام جمعه اردل:

حفظ اسلام و ارزشهای اسلامی در گرو فریضتین

امام جمعه اردل در جلسه اخلاق کارکنان وظیفه و پایوران سپاه ناحیه این شهرستان گفت: حفظ اسلام و ارزشهای اسلامی در گرو انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۸۵۳۵۰۸۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سلمانپور در این مراسم،‌گفت: امربه معروف ونهی از منکر، از اصلی ترین ارزشهای دینی است و به نقل ازقرآن کریم حضرت ختمی مرتبت در کتاب تورات وانجیل به امرکننده به معروف ونهی از منکر معرفی شده است.

وی افزود: لقمان به فرزندش فرمود:" ای فرزندم نماز به پادار و به کار شایسته که دین و خرد آن را به نیکی می شناسد فرمان ده و از کار ناشایست نهی کن و برمصیبت و رنجی که به تو رسیده شکیبا باش و بدان که صبر و شکیبایی برخاسته از اراده جدی و تصمیم قاطع در کارهاست."

امام جمعه اردل، همه حاضران را به انجام فریضه امربه معروف ونهی از منکرسفارش کرد و افزود: انبیا و اولیای الهی و شهیدان والا مقام، تزکیه و ریاضت کشیدند تا به مقام قرب الهی رسیدند. شهدا به آنچه خدا فرمان داده بود از جمله؛ امربه معروف و نهی از منکر پایبند بودند. امروز ما هم در ماه مبارک رمضان و غیراز این ماه باید به انجام این فریضه مقید باشیم .

وی، تأکید کرد: حفظ اسلام و ارزشهای اسلامی در گرو انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

ارسال نظرات