فرمانده تیپ ییاده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

نابودی صهیونیسم به دست مجاهدان راه خدا نزدیک است

فرمانده تیپ ییاده سپاه امام صادق بوشهر گفت: نابودی داعش، گروههای تکفیری، آل‌سعود و صهیونیسم به دست مجاهدان راه خدا نزدیک است.
کد خبر: ۸۵۳۴۹۸۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمدتقی صفری صبح امروز در همایش بسیجیان مدافعان سربلندی با اشاره به اینکه نابودی داعش، گروههای تکفیری، آل‌سعود و صهیونیسم به دست مجاهدان راه خدا نزدیک است، اظهار کرد: بسیجیان سربازان امام زمان(عج) و در زیر سایه مقام معظم رهبری برای گسترش و اعتلای اسلام و پاسداری از انقلاب و نظام از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

صفری با بیان اینکه خداوند متعال شهادت را آخرین مزد برای نیت انسان‌های خالص، عاشق و مومن به خودش قرار داده است، ادامه داد: در حال حاضر اسلام نیاز به همه ما و بسیجیان دارد تا در این راه خوب مجاهدت و فداکاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) بوشهر در حال حاضر انسجام و اقتدار قابل قبولی در کشور ایجاد کرده است، تصریح کرد: عزت و اقتدار مردم بوشهر امروز در تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) بوده که این اقتدار با خون شهیدان مهدوی و با بصیرت و پیروی از مقام معظم رهبری و دفاع از ارزش‌ها بدست آمده است.

فرمانده تیپ ییاده سپاه امام صادق(ع) بوشهر با بیان اینکه برای گردان امام حسین(ع) بوشهر آینده روشنی وجود دارد افزود: این گردان در بازرسی‌های سال گذشته در سطح کشور نمره قابل قبولی کسب کرد.

صفری با اشاره به اینکه برای تقویت و استمرار ماموریت و فعالیت‌های فرهنگی نیروها دوره‌های معنوی با استفاده از اساتید مجرب برگزار کرده‌ایم، یادآور شد: کارها و فعالیت‌های مستمر بسیجیان در این راه یک حرکت جهادی است.

وی با بیان اینکه در گردان‍های امام حسین(ع) کادرسازی خوبی صورت گرفته است، گفت: با این کادرسازی امید است ماموریت‌ها سازمان و خواسته‌های مقام معظم رهبری در سطح کشور و استان اجرایی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات