حمیدرضا
تودیع معارفه ی فرمانده سپاه ناحیه ایلام/
سپاه نهادی است نظامی ، مردمی، وفرهنگی که هیچ وقت به صورت تک بعدی به مسائل توجه نمی کند.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۴۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسج، در آیین تکریم معارفه فرمانده اسبق و فرمانده جدید ناحیه ایلام، امروز طی حکمی از زحمات 6 ساله "سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی" تقدیر و سرهنگ 2 پاسدار " قدرت اله کریمیان" به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه ایلام معرفی شد.
سرهنگ شاکرمی پنجشنبه هفته گذشته به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان معرفی شد.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام سرهنگ پاسدار قدرت الله کریمیان به بیان مطالبی در مورد نقش فرهنگ در راهنمایی جامعه اشاره کرد وگفت: سپاه نهادی است نظامی ، مردمی، وفرهنگی که هیچ وقت به صورت تک بعدی به مسائل توجه نمی کند. بنابراین شاید فقط در مروز زمان این چند خصلت بیشتر نمود پیدا کند.

سرهنگ کریمیان افزود: نام گزاری ایام سال در ادوار گذشته توسط معظم له ما را بیشتر متوجه این مسئله می کند که فرهنگ در تمام این نام گذاری ها بیشتر نمود پیدا می کند .

وی افزود: هرچه قدر فرهنگ جامعه ای قوی تر باشد بیشتر در جبران آسیب های آن جامعه کمک می کند وآسیب پذیری افراد کمتر است

وی در ادامه توجه به منویات مقام معظم رهبری را منوط به توجه همه ما به فرهنگ دانسته واظهار کرد: دروازه رسیدن به اقتصادی پویا و بدون چالش این است که دارای فرهنگ اقتصادی باشد.

وی با توجه ایشان در دوران تصدی پست فرماندهی برنامه خود را بیشتر پیرامون همفکری با نخبگان واساتید دانشگاه دانست وبیان داشت: وظیفه متولیان فرهنگی شناسایی عوامل فرهنگی است و تلاش ما بر این است که با همکاری با دانشگاهیان وچهره های فرهنگی یک جبهه در راستای تعالی فرهنگ با هنجارهای جامعه درست کنیم.


ارسال نظرات