نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

داغ شهدای هفتم تیر را نفاق بر دل امت گذاشت

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: داغ شهدای هفتم تیر را نفاق بر دل امت گذاشت.
کد خبر: ۸۵۳۴۱۶۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در آیین گرامیداشت شهدای 7 تیر شهیدان میربهزاد شهریاری نماینده وقت رودباران و شهید عباس حیدری نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چرا بعد از 34 سال یاد شهدا را گرامی می‌داریم چون این کار پیروی از سنت خدا و رسولش است که در بزرگداشت شهدا سنگ تمام گذاشتند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: خدای شهیدان می‌گوید برکات وجودی آن‌ها شامل خودشان و جامعه می‌شود و توانمندی جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهیدان است، تلاش شهیدان از بین رفتنی نیست.

حسینی گفت: مبارزه با دشمنی که به شکل ظاهری دشمنی می‌کند آسان‌تر از دشمنی است که خصومت خود را آشکار نمی‌کند و دنبال ضربه زدن است و شهدای هفتم تیر شهدای نفاق هستند،‌ روزی که شهید بهشتی به شهادت رسید جنازه‌اش تا صبح روی دست مردم بود و دشمنان وقتی این صحنه را دیدند متوجه شدند تا وقتی‌که مردم درصحنه هستند آسیبی به مملکت نمی‌رسد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهید شهریاری انسانی فاضل، اندیشمند، توانمند، دارای قدرت بیان بالا و آراسته به اخلاق اهل مطالعه و گفت‌وگو و آشنا با مباحث فقهی و تفسیری بود.

امام‌جمعه خورموج نیز در این مراسم گفت: شهادت در راه خدا انتخابی است که مؤمنین واقعی در طول تاریخ اسلام آرزوی آن را در سر می‌پروراندند.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: مردم دشتی نیز در ماه رمضان مقید به قرائت دعای افتتاح هستند که این مطلب را در کنار سایر آرزوها مطرح می‌کنند،مردم در مکتب عاشورای حسینی درس خوانده‌اند که مفتخرند سید شهیدان استان شهید شهریاری و شیخ شهیدان استان شهید عاشوری و شهید بین‌الملل شهید ابراهیمی و شهیدان مهدوی و توسلی تقدیم انقلاب کرده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات