علی اشرف خانلری
در کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی شهرستان های استان تهران عنوان شد؛
خبرگزاری بسیج: نشست کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی استان تهران با حضور معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل و مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران در محل اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۳۴۱۳۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل در ابتدای این جلسه با اشاره به ضرورت ایجاد جریان فرهنگی در فعالیت های پروررشی، تشکل های دانش آموزی را بهترین ساختار برای ایجاد این جریان معرفی وگفت: تشکل های دانش آموزی به دلیل وجود معنویت وبهره مندی از مشارکت دانش آموزان بهترین ساختار برای ایجاد این جریان هستند.

وی در همین ارتباط مسئولان تشکل های دانش آموزی را به برنامه ریزی در جهت ایجاد جریان گفتگومدار در بین فرهنگیان ودانش آموزان فراخواند.

در ادامه این جلسه اصغری مسئول بسیج سازندگی استان در تشریح طرح هجرت3 گفت: اجرای این طرح از29 تیر ماه جاری آغاز می گردد که با برنامه ریزی بعمل آمده امسال از ظرفیت دانش آموزی 3هزار نفر اردو جهت اجرای آن بهره مند خواهیم شد.

اصغری افزود: با همکاری بسیج طلاب مقرر گردید امسال در هرگروه دانش آموزی یک نفر روحانی نیز همراه و حضور مستمر داشته باشد.

مشهدی حسن نماینده بسیج دانش آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا در ادامه این جلسه از برگزاری اردوهای تربیتی  وفرهنگی در تابستان امسال خبر داد وافزود: اردوی یاوران ولایت وبازدید از باغ موزه دفاع مقدس از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار تابستان امسال قرار گرفته است.

خاطر نشان می شود برگزاری مسابقات فرهنگی وحفظ سوره های قرآن کریم در طول اجرای طرح هجرت3 با همکاری طلاب وروحانیون اعزامی از دیگر مصوبات این جلسه عنوان گردید.

ارسال نظرات