مدیر بسیج سازندگی فومن:

تخصیص 17میلیارد ریال اعتباربه طرح های اقتصاد مقاومتی فومن

مدیر بسیج سازندگی فومن گفت: اعتبار اولیه امسال سپاه فومن برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان است.
کد خبر: ۸۵۳۳۹۳۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

ناصر جوانمرد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فومن، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: اعتبار اولیه امسال سپاه فومن برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در این راستا 15 میلیارد ریال جذب شده بود، افزود: با اعطای  تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی در سال گذشته برای 235 نفر اشتغال و 111 کارگاه تولیدی در این شهرستان ایجاد شد.

مدیر بسیج سازندگی فومن گفت: در سه ماهه نخست امسال 50 نفر برای دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی ثبت نام کرده اند که اولویت اعطای تسهیلات به بسیجیان فعال است.

جوانمرد با بیان اینکه امسال طرح‌های اقتصاد مقاومتی در دو بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی اجرا می شود، تصریح کرد: پرورش آبزیان، قارچ، ماکیان، زنبورعسل، مرغ بومی شامل اقتصاد مقاومتی و خشک کردن، خرد کردن، بسته بندی و فراوری لبنیات و .. در بخش صنایع تبدیلی است.

وی با بیان اینکه درصدد هستند امسال بازارچه دائمی فروش محصولات اقتصاد مقاومتی را در فومن راه اندازی کنند، خاطرنشان کرد: راه اندازی بازارچه مجازی هم جز برنامه های این نهاد است تا افرای که طرح‌های اقتصاد مقاومتی را در شهرستان اجرا کرده اند به راحتی بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.

جوانمرد خاطرنشان کرد: از مسئولان انتظار می‌رود که کمک کنند در راستای اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی فقط یک بانک مسئول این کار نباشد بلکه همه بانک‌ها بتوانند در این راستا فعالیت و کمک نمایند.

ارسال نظرات