خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن:

الگوی رفتاری شهید بهشتی درسهای بزرگی را برای یک قرن به یادگارگذاشت

امام جمعه بندرترکمن در جمع مردم شهرستان بندترکمن گفت : قوه قضاییه از ارکان مهمی است که هدف آن برقراری آرامش وامنیت جامعه است.
کد خبر: ۸۵۳۳۴۹۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ محمد صالح منصوری با اشاره به بحث قضا وحدودالهی افزود:اگر در جامعه حدودالهی رعایت شود جامعه ای رو به رشد ،پیشرفت وسراسر آرامش حاکم خواهد بودلذا قوه قضائیه برای اصلاح جامعه ایجادشده است.

وی با اشاره به اینکه امروز دستگاه قضا با گذشته قابل مقایسه نیست تصریح کرد:اسلام نسبت به نقش قاضی وقضات حداکثر اهتمام را ورزیده است ودرمفاهیم آن عدالت از اهمیت والایی برخوردار است.

خطیب جمعه بندرترکمن با اشاره به نقش بی بدیل شهید بهشتی در دستگاه قضای انقلاب اسلامی اذعان داشت:وقت شناسی،نظم والگوی رفتاری شهید بهشتی الگو ودرسهای بزرگی را برای یک قرن به یادگارگذاشت به نحوی که پس از شهادتش جهان غرب صراحتا اعلام نمود؛نابغه سازماندهی قرن از ایران گرفته شد.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به سالگرد ترور مقام معظم رهبری عنوان کرد:در این حادثه نافرجام دشمن خداوند متعال این سید والامقام را برای ما نگاه داشت ودوباره او رابه ما برگرداندچرا که فرمایشات ایشان سراسر نور ورحمت است.

منصوری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام خاطرنشان ساخت:تمام فرمایشات ایشان برای عزت اسلام ومسلمین است خاصه در بحث مذاکرات هسته ای وخطوط قرمز نظام که سخنان وی قاطع، آشکارومبرهن است.

امام جمعه بندرترکمن در پایان با اشاره به سالروز وفات خدیجه(ص)یادآورشد:حضرت خدیجه پشتوانه وبازوی توانایی برای پیامبر اکرم بود به نحوی که در راه ترویج ونشر اسلام تمام سرمایه خویش را در راه اسلام تقدیم نمود که این درس بزرگی برای انسانهاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار