مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

گفتمان‌سازی بسیج باید بر اساس گفتمان ولایت، رشد یابد

مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: گفتمان‌سازی بسیج در عرصه‌های متنوع بر اساس گفتمان ولایت، باید در درون جامعه رشد یابد.
کد خبر: ۸۵۳۳۰۰۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵


به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، حجت‌الاسلام محمود اسدی پیش از ظهر امروز در نشست هیئت عاشقان ولایت گناوه، اظهار داشت: باید گفتمان ولایت در زندگی روزمره مردم نهادینه شود و مهم‌ترین وظیفه هر بسیجی در جامعه کمک به این گفتمان‌سازی با استفاده از ساز و کارهای مناسب است.

اسدی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری، تصریح کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری در 29 خرداد و 2 تیر در مقابله با فتنه  و مسائل حساس منطقه و جهان، تنفس تازه‌ای به انقلاب، نظام و ملت داد و بسیج باید تمام تلاش خود را به‌کار بندد تا  گفتمان ولایت سرمنشاء و هدف نهایی تمامی گفتمان‌ها باشد.

وی  افزود: ملت ایران امروز یک خواسته اصولی دارد که در عرصه معادلات جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد و خوشبختانه با عنایت خداوند متعال تا حدود بسیار بالایی این آرمان تحقق‌یافته است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: در کنار رهبری بیدار و آگاه، ملتی بصیر با همراهی جوانان با شعور در قضیه 9دی، جمعیتی میلیونی را به‌وجود آورد که به ندا و فرمان رهبر خود لبیک گفته و با حرکت الهی خود «نه» بزرگی به استکبار و دشمنان ایران اسلامی گفتند.

اسدی با اشاره به اینکه این استقبال یک رفراندم مشروعیت برای نظام و حاکمیت اسلامی بود، گفت: ما حاکمیت و مشروعیت نظام خود را با وجود دو رکن رهبری و مردم بیدار در این مسیر در همه زمان‌ها و عرصه‌ها به همگان نشان داده‌ایم.

 وی در پایان نیز گفت: امروز دشمن از طریق تهاجم فرهنگی و تهاجم اقتصادی قصد ضربه‌زدن به انقلاب را دارد که با انجام کار فرهنگی و برگزاری گفتمان‌های متناسب بر اساس گفتمان ولایت می‌توان این نقشه شوم دشمن را بی‌اثر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات