سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

تلاش مطبوعات حامی فتنه در ایجاد جنگ روانی برای انتخابات آینده

کد خبر: ۸۵۳۲۶۰۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

دخیل عباس زارع زاده مهریزی سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم یزد در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: عده ای قصد دارند فضای قانونی کشور را بر هم بزنند و با ایجاد شک و شبهه نسبت به انتخابات کارهای غیرقانونی خود را قانونی جلوه دهند.

زارع زاده افزود: این حرکت جنگ روانی کسانی است که واقعا جایگاه حقیقی نزد مردم ندارند و می خواهند کمکاری ها و عدم توفیق خود را در این فضا جبران کنند.

وی گفت: این مسئله که نسبت به انتخابات های گذشته خدشه وارد کنند مردود است و اگر این ارگان های مطبوعاتی واقعا جایگاه مردمی دارند بهترین راه این است که بر اساس قاعده و قانون و ضوابط حرکت کنند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: در بی قانونی همه ضرر می کنند و اگر این رسانه ها بخواهند با به وجود آوردن شک و تردید جوسازی کنند مطمئنا خود آنها در این فضا ضرر می کنند و نتیجه ای هم عاید آنها نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه اینها مردم را نادان حساب کرده و تصور می کنند که می توانند با بر هم زدن آرامش روحی و روانی و فضای محیطی از آب گل آلود ماهی بگیرند.

زارع زاده گفت: این اشتباه فاحش آنها است مملکت قانون دارد و ضوابط در جامعه حاکم است، شاخص های قانون اساسی برای تشخیص حق و باطل مشخص است.

وی افزود: قانون جایی برای این مسائل انحرافی نگذاشته است و کسانی که در این فضا حرکت می کنند باید از گذشته عبرت بگیرند و بدانند که راهکار موفقیت در حقیقت نهفته است نه در این جنگ های روانی.

زارع زاده تأکید کرد: مردم تا کنون با حقیقت حرکت کرده اند و در آینده نیز چیزی جز حقیقت نمی تواند در جامعه حاکم باشد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از مسئولین مربوطه می خواهیم آرامش حاکم بر جامعه را حفظ کنند و قبل از بحرانی شدن جو جامعه این ارگان های مطبوعاتی را بر سر جای خود نشانده و اجازه ندهند که آنها با خوراک مسموم ذهن مردم را آلوده کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در حالی که چند ماه بیشتر به انتخابات مجلس باقی نمانده، ارگان های مطبوعاتی که در جریان فتنه 88 نقش پررنگی را بازی کردند در حال ایجاد شک و تردید در ذهن مخاطبان در خصوص سلامت انتخابات گذشته و تاثیر بر انتخابات آینده هستند...


ارسال نظرات
آخرین اخبار