فرمانده سپاه شهرستان عسلویه خبر داد

کاروان ترتیل خوانی قرآن کریم هر روز در یک شهر یا روستا

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه گفت: کاروان ترتیل خوانی قرآن کریم ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه هر روز در یک شهر یا روستا همراه با ضیافت افطار و نماز وحدت شیعه و سنی برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۵۳۱۳۱۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، به همت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه، دیروز مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در روستای بندو از شهرستان عسلویه همراه با ضیافت افطار و نماز وحدت شیعه وسنی به امامت امام جمعه اهل تسنن روستای بندو برگزار گردید.

خلیل رفعتی در این مراسم گفت: ماه رمضان ماه بهار دلها و قرآن است و باید از این فرصت استفاده و دیگران را نیز دعوت کنیم.

رفعتی با بیان اینکه باید خدا را شکر کنیم که دوباره ما را به میهمانی خودش دعوت کرده گفت: ماه مبارک رمضان ماهی است که سرعت رسیدن به معنویات در آن بسیار زیاد می شود.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه اضافه کرد: این ماه ، ماهی است که ساعات آن بهترین ساعات است و اعمال صالحی که در این ماه انجام می‌دهیم بهترین اعمال است به همین خاطر اگر در این ماه یک آیه قرآن بخوانیم صواب یک ختم قرآن را دارد.

رفعتی گفت: توصیه می کنم که در کلاس های قرآنی که در این ماه برگزار می شود با اشتیاق شرکت کنید زیرا این نیاز روحی انسان است و می توان در همین فرصت خوب یک ماهه صد ها مطلب آموخت.

وی افزود: هر انسانی بر اساس شاکله اش که از تفکرش سرچشمه می گیرد عمل می کند و قرآن است که فکر انسان را تعدیل می کند و جهت می دهد.در پایان مراسم از امام جمعه اهل تسنن و چهره های قرآنی روستا تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات