خبرهای داغ:
امام جمعه بندر ترکمن:

نگذاریم بازرسی ها و نظارت های جاسوسان آمریکا جان دانشمندان کشور را به خطر اندازد

امام جمعه بندرترکمن در گفتگو با خبرنگار بسیج و تبریک ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماهی سرشار از رحمت، لطف، برکت و مغفرت برای بندگان خداست.
کد خبر: ۸۵۳۰۹۸۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

حجت الاسلام محمد صالح منصوری با اشاره به برکات این ماه بزرگ افزود: خداوند به هر بهانه سفره ها و درهای رحمت و مغفرت خویش را برای بندگان خودمی گستراند تا انان را مورد لطف و مغفرت بی شائبه خویش قرار دهد لذا رمضان ماهی اختصاصی و ویژه برای سازندگی، تمرین کردن بندگی خدا، روشنی قلوب و تزکیه نفس است.

امام جمعه بندرترکمن تصریح کرد: شهدای غواص با دستهای بسته نمادی از ایستادگی و مقاومت را به نمایش گذاشتند که امروز بیش از هر زمان دیگری باید به آن توجه و دقت نمود.

این مقام مسئول با اشاره به پیام شهدای غواص اذعان داشت: امروز نگذاریم بازرسی ها و نظارت های جاسوسان آمریکا جان دانشمندان کشور را به خطر اندازد وآنان را در خطر حملات تروریستی اسرائیل قرار دهد. لذا شهدای غواص مظلوم به ما متذکر شدند با دستان بسته زیر خاک می رویم اما زیر بار حرف زور نخواهیم رفت.

وی با قرائت پیام مقام معظم رهبری در تشییع پیکرهای شهدای مظلوم و تشکر ویژه از مردم خداجو ضمن اشاره به تامل در پیام ایشان خاطر نشان کرد: درکلمه کلمه ی پیام رهبر معظم انقلاب عجایب و مطالب قابل تاملی مطرح است که درک این پیام دل های بیدار را سیراب می کند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به سالروز مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: دشمن همواره ضربه های زیادی را از طریق این ماده افیونی به ما وارد می کند به نحوی که چرخه مالی این ماده خانمان سوز چهار هزار و پانصد میلیارد دلاراست.

وی با اشاره به شهادت 3 هزار و 700 نفر از سبزقامتان نیروی انتظامی در مبارزه با سوداگران مرگ بیان کرد: 55 درصد از فروپاشیدگی های خانواده ها و طلاق، ناشی از مواد مخدر است که جای بسی تامل دارد. لذا در بحث مواد مخدر دستگاه های زیادی از جمله نیروی انتظامی، قضا، علوم پزشکی و خانواده ها با آن درگیر هستند که ضررهای غیرقابل جبرانی را به جامعه متحمل می کندکه باید به آن نگاه و توجه ویژه داشت.

امام جمعه بندر ترکمن با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران ضمن اشاره به جنایات رژیم منحوس عربستان در ماه مبارک رمضان، یادآورشد: کشتار مسلمانان مظلوم یمن در ماه مبارک رمضان و عدم حمایت سازمان ملل از جنایات وکشتار بی سابقه نشان از اوج سرسپردگی خائنانی است که بویی از انسانیت ومسلمانی نبرده اند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار