جانشين سازمان ورزش بسيج در گفتگو با بسيج:

گزاره برگ ملي هسته اي را با خونمان تائيد و امضا مي كنيم

مهدي ميرجليلي گفت: جامعه ورزش به عنوان بخشي از مردم و ادامه دهنده راه شهدا حاضر است كه با الگو گرفتن از شهيدان گزاره برگ ملي هسته اي را با خون تائيد و امضا كند.
کد خبر: ۸۵۳۰۶۷۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
مهدي ميرجليلي جانشين سازمان ورزش بسيج در گفتگو با خبرگزاري بسيج درباره گزاره برگ ملي هسته اي گفت: با آروزي قبولي طاعات و عبادات مردم ايران، قبل از پرداختن به اين سوال پيروزي مقتدرانه تيم ملي واليبال كشورمان برابر آمريكا را تبريك مي گويم.تنظيم گزاره برگ ملي هسته اي نشان از بصيرت و آگاهي مردم فهيم كشورمان دارد كه مسائل اساسي كشور را  با با دقت دنبال مي كنند و اين موضوع يكي از شاخص ترين ويژگي هاي ملت ايران كه همواره در وقايع مختلف ثابت كرده اند كه پاسدار و حافظ ارزش هاي انقلاب كشورمان هستند.

وي افزود: براي رسيدن به اين جايگاه مردم بهاي سنگيني را پرداخت كرده اند و حالا كه كشور در برهه حساسي به سر مي برد نمي توانند نسبت به مسئله هسته اي بي تفاوت باشند.درخواست هايي هم كه در گزاره برگ ملي مطرح شده موضوعاتي خارج از عقل و منطق نيست. مردم كشورمان استقلال و و عزت ملي را مي خواهند، ملتي كه از سال 42 به رهبري بنيانگذار كبير انقلاب پيش آمدند و دست آيادي استكبار يعني آمريكايي رها را كشور كوتاه كردند و در جنگ تحميلي نير با مقاومت خيلي از عزيزانشان را در راه استقلال مملكت از دست دادند اما مقابل زورگويي هاي آمريكا ايستادگي كردند.

جانشين سازمان ورزش بسيج با اشاره به اينكه امام راحل فرموده اند ما احتياجي به رابطه با آمريكا نداريم و اين آمريكا است كه به رابطه ما آمريكا دارد، تاكيد كرد: رمز انقلاب ما هيهات من الذله و ايستادگي برابر زور است و اين انقلاب هم اكنون به صورت امانت در دستان ماست و بايد پاسدار آرمان هاي آن باشيم.به همين خاطر تيم مذاكره كننده هسته اي بايد در مذاكرات متوجه اين موضوع باشند كه نماينده چنين انقلاب و مردمي هستند و بايد اين اصول را مراعات كنند.

ميرجليلي خاطر نشان كرد: شش خواسته مردم در گزاره برگ ملي هسته اي بيانگر حفظ آرمان هاي انقلاب است و خيلي واضح، جامع و كامل است و از تدابير پيامبرگونه مقام معظم رهبري وام گرفته است. مسئولين مذاكره كننده نيز بايد به اين توجه داشته باشند كه نگران مذاكره با آمريكا نباشند، كه به گفته حضرت امام(ره) مذاكره با آمريكا افتخار نيست، آن هم كشوري كه هم رهبر كبير انقلاب و هم حضرت آقا چهره پليد، زشت و كريه آن را با روشنگري هايشان به دنيا نشان داده اند.

وي با بيان اينكه حمايت جامعه ورزش از گزاره برگ ملي هسته اي به عنوان بخشي از مردم صورت گرفته است، افزود: مردم با حضور در همه عرصه ها نشان داده اند كه پشتوانه نظام هستند. ورزشكاران هم با حضور تمامي ميدان ها پرچمدار ارزش هاي انقلاب و منتقل كننده آن به نسل جوان بوده اند. شهدا قهرمانان واقعي كشور هستند و بايد ما ادامه دهنده راهشان باشيم و با الگو گرفتن از شهيدان، حاضريم اين گزاره برگ ملي هسته اي را با خونمان تائيد و امضا كنيم.
ارسال نظرات