خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه گرگان خبر داد:

آغاز طرح جوانه‎های صالحین در 136 پایگاه مقاومت بسیج گرگان

کد خبر: ۸۵۳۰۵۵۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام محمد زمان قربانی در مراسم افتتاحیه طرح جوانههای صالحین که در سالن شهید بهشتی سپاه ناحیه گرگان برگزار شد از برگزاری طرح جوانههای صالحین در 20 هزار پایگاه مقاومت بسیج سراسر کشور به صورت همزمان خبر داد و گفت: در شهرستان گرگان نیز به منظور تامین اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان 136 پایگاه مقاومت این شهرستان اجرای طرح جوانههای صالحین را در دستور کار خود قرار داده اند.

قربانی هدف از اجرای این طرح را رشد تعالی بسیجیان حلقههای صالحین و شجره طیبه صالحین و همچنین ایجاد فضای معنوی و با نشاط برای بسیجیان در فصل تابستان اعلام کرد. وی با بیان اینکه نهضت صیحیح خوانی قرآن همراه با این طرح در شهرستان گرگان آغاز میشود، گفت: علاوه بر نهضت صیحیح خوانی قرآن، نهضت سبک زندگی اسلامی نیز مورد توجه قرار می گیرد.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج گرگان با بیان اینکه در طرح جوانههای صالحین علاوه بر تامین اوقات فراغت به مباحث اعتقادی نیز توجه شده، این را هم اضافه کرد که: بصیرت، آگاهی و مطالعات در این طرح باعث افزایش اعتقادات در بین بسیجیان خواهد شد و این مهم در بعد مهارتی حلقههای صالحین تاثیرگذار خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار