علی اشرف خانلری
معاون اداری و مالی شهرداری باقرشهر :
خبرگزاری بسیج: معاون اداری – مالی شهردرای باقرشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غواص و همه سرداران سرافرازی که هفته گذشته درتهران تشییع شدند، شهدا و ایثارگران را سرمایه های ارزشمند انقلاب و نظام خوانده و پاسداشت این ارزشها را وظیفه همه اقشار مردم و مسئولان دانست.
کد خبر: ۸۵۳۰۳۱۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ محسن حمیدی با تأکید بر اهمیت تبلیغات و اطلاع‌ رسانی مناسب توسط ادارات مرتبط و حوزه های کاری مربوط  افزود: جلوگیری از نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در جغرافیای منطقه یکی از اهداف مهم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز پس از گذشت 25 سال از پایان جنگ،این گفتمان از مرزها عبور کرده و پیام انقلاب اسلامی که پیام اسلام،قرآن و پیامبر اعظم(ص) است،صادر شده است و همه ما خوب می دانیم تمام داشته های امروز ما از ایثارگری این عزیزان است.

معاون اداری – مالی شهرداری باقرشهر، با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا حق و حقیقت است، خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم تشییع شهدا و اشاعه آرمانها و ارزشهای سیره این عزیزان در کنار اینکه یک وظیفه است ، یک راهکار خوب برای انتقال این ارزشها به نسل های آینده است.

وی عمل کردن به وصیت نامه شهدا را کلید موفقیت کشور در آینده دانست و گفت: شهدا در وصیت نامه خود عمل به فرهنگ اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه را مورد تاکید قرار داده اند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: شهدا با نثار جان خود به ما عزت و سرفرازی بخشیدند، ما را به یک ملت زنده در دنیا مبدل ساختند و عظمت امروز کشور،محصول پایمردی و شجاعت ملت ومرهون خون شهدا و هدایت های پیامبرگونه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

وی با بیان این مطلب که«ستون خیمه انقلاب،رهبری و جایگاه ولایت فقیه است»،افزود: کوچکترین تردیدی در گوش به فرمان بودن از ولی فقیه،آثار بسیار خسارت باری را در پی خواهد داشت.

محسن حمیدی، تاسی از فرهنگ اهل بیت(ع)،اطاعت از رهبری و تلاش و مجاهدت را رمز مستقل و آزاد بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: امروز ایران اسلامی به برکت استعدادهای سرشار جوانان، به پیشرفته ترین تجهیزات دست یافته است، وی ادامه داد: امروز به جرات قادر هستیم با قدرت از جغرافیا و منابع حیاتی کشور دفاع کنیم و مشکلات و موانع را از پیش روی خود برداریم.

وی خاطرنشان کرد:ان شاءا... به برکت خون شهدا، به بهترین نحو به وظایف خود در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل کنیم.

ارسال نظرات