در حوزه مقاومت بسیج فجر شهرستان مهریز:

چهارمین جلسه ستاد مرکزی یادواره لاله های عاشورایی برگزارشد

چهارمین جلسه ستاد مرکزی یادواره لاله های عاشورایی حوزه مقاومت بسیج فجر شهرستان مهریز به میزبانی روستای مدوار با حضور مسئولین ادارات و دهیاری ها و شورای محل و مسئولین ستاد یادواره وکمیته های فرعی در حوزه فجر برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۳۰۰۳۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: چهارمین جلسه ستاد مرکزی یادواره لاله های عاشورایی حوزه مقاومت بسیج فجر شهرستان مهریز به میزبانی روستای مدوار با حضور مسئولین ادارات و دهیاری ها و شورای محل و مسئولین ستاد یادواره وکمیته های فرعی در حوزه فجر برگزارشد.

در این جلسه بعد از تلاوت آیات قرآن برادر محمدتقی حیدری ابتدا در مورد ماه مبارک رمضان و فضیلت این ماه مبارک صحبت نمود. در ادامه در خصوص شهادت 175غواص شهید تازه تفحص شده سخناني ايراد كرد و گفت که این تکه های استخوان برای ما پیامی بزرگ داشت و آن این بود که آنها همه هستی خود را دادند و زیر بار ذلت نرفتند و امروز نیز ما باید نگذاریم خون شهدا پایمال شود و در مسائل هسته ای اجازه ندهيم دشمنان خدایی ناخواسته بخواهند ذلت را بر ما تحمیل کنند.

در ادامه سرهنگ زارع فرمانده ناحیه مهريز در این خصوص مواردی را بیان نمود و به اين مطلب اشاره كرد: ادامه راه شهدا صبر و پایداری ملت و زیر بار ذلت نرفتن است، سپس بخشدار مرکزی شهرستان مهریز در خصوص مسائل یادواره صحبت نمود و برای هر چه بهتر برگزار شدن این یادواره از همه ادارات و ارگانها خواست که همکاری لازم را انجام دهند و در پايان مسئولين حاضر در جلسه از کارکنان یادواره72تن از لاله عاشورای حوزه مقاومت بسیج فجر خصوصاً از ميزان رضايتمندي مردم و مسئولان از يادواره قبل كه در عصمت آباد برگزار شده بود تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار