خبرهای داغ:
مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری‎ها ذوب آهن اطلاعات در کشور هستند

مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران گفت: خبرگزاری‎ها ذوب آهن اطلاعات در کشور هستند.
کد خبر: ۸۵۲۹۰۴۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد خدادای در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: امروز هر کس توان توسعه اطلاعات را در اختیار داشته باشد موفق تر است.

وی تصریح کرد: امروز مولفه اصلی در مشارکت اجتماعی و موفقیت مولفه اطلاعات است و این موضوعی نیست که بتوانیم از دیگران مطالبه کنیم.

مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خبرگزاریها ذوب آهن اطلاعات در کشور هستند، افزود: خبرگزاری ایرنا از نیویورک تا توکیو و در 495 شهر نمایندگی و در 70 نقطه کشور دفتر دارد و بزرگترین سایت نظر سنجی کشور است.

خدادادی با بیان اینکه جز محدود کشورهایی هستیم که یک روزنامه برای نابینایان پیشبینی کردیم، گفت: دانشکده خبر توسط خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران را راهاندازی کردیم که در حال حاضر با 5 هزار دانشجو رشتههای مختلف خبرنگاری فعالیت میکند.

وی با بیان اینکه به دنبال یک تغییر اساسی و بنیادی در خبرگزاری ایرنا هستیم، گفت: 99 درصد ظرفیت خبرگزاری ها در داخل کشور متمرکز شده و این درحالی است که باید ظرفیت را به بیرون کشور متمرکز شویم.

مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران گفت: افراد در جایگاههای مختلف اجتماعی تا زمانی که نتوانند ارتباط برقرار کنند با ناکامی رو به رو خواهند شد.

خدادی خاطرنشان کرد: موفقیت در تولید اطلاعات بر اساس نیاز مخاطب است و امروز متاسفانه فرهنگ تولید نظر را در جامعه به جای اطلاعات ایجاد کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار