خبرهای داغ:
امام جمعه بوئین زهرا:

راه مبارزه با راحت طلبی، قیام علیه تن پروی است

امام جمعه بوئین زهرا گفت: راه مبارزه با راحت طلبی قیام علیه تن پروری است و برای رسیدن به عزت باید لذت جویی کنترل شود.
کد خبر: ۸۵۲۸۹۹۸
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، حجت الاسلام محمد همایون زرینه در همایش بصیرتی حوزه حضرت زینب (س) به بیان آسیب های ماهواره از جمله طلاق پرداخت و گفت: ماهواره با خود، انحراف فکری و اجتماعی را به دنبال دارد و انحرافات مربوط به طرز پوشش برای جوانان متاثر از ماهواره می باشد.
وی مسائل اعتقادی را مهم ترین آسیب های ماهواره دانست و افزود: امروز مشاهده می کنیم که برخی از جوانان ما به خاطر وجود ماهواره در منزل از ضعف اعتقادی برخوردارند و سعی در شبیه سازی خود با مدل های ماهواره ای دارند.
حجت الاسلام زرینه در ادامه با اشاره به جایگاه و شغل زن در جامعه عنوان کرد: شغل زن هیچ منافاتی با اسلام ندارد و بانوان با رعایت پوشش، شئونات اسلامی و رعایت حریم می توانند در عرصه های مختلف فعالیت کنند.
امام جمعه شهر بوئین زهرا اظهار داشت: بنا به سخن امام علی (ع) زیبایی باطن از زیبایی ظاهر بهتر است ولی تمام دنیای غرب و ماهواره سعی دارند زیبایی را در ظاهر خلاصه کنند.
وی با بیان اینکه راه مبارزه با راحت طلبی، قیام علیه تن پروری است ابراز داشت: لذت جویی و عزت نفس باهم قابل جمع نیستند و هرکه عزت نفس می خواهد باید لذت جویی خود را کنترل نماید.




2001/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار