اين بار روسيه را سه بر صفر برديم

اميد به صعود با درهم پيچيدن روس‌ها

ملي پوشان واليبال كشورمان در دومين مسابقه برابر روسيه در ليگ جهاني واليبال باز هم اين تيم قدرتمند را شكست دادند تا نشان دهند به روزهاي خوبشان برگشته‌اند.
کد خبر: ۸۵۲۸۰۵۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاري بسيج، ملي پوشان واليبال كشورمان در دومين مسابقه برابر روسيه در ليگ جهاني واليبال باز هم اين تيم قدرتمند را شكست دادند تا نشان دهند به روزهاي خوبشان برگشته‌اند. شاگردان كواچ در مسابقه ديشب توانستند در 3 ست متوالي قهرمان المپيك را شكست دهند. 

بلندقامتان واليبال ايران در حالي ديشب در هفته ششم ليگ جهاني واليبال برابر روسيه قرار گرفتند كه شنبه شب توانسته بودند روس‌ها را با نتيجه سه بر يك شكست دهند. ست اول را دو تيم تا امتياز هشت، امتياز به امتياز بالا آمدند اما از وقت فني اول استراحت اين ايران بود كه با دفاع خوب روي تور توانست از روسيه فاصله بگيرد. وقت فني دوم استراحت هم با امتياز 16 بر 12 براي ايران به دست آمد و شاگردان كواچ با حفظ اين فاصله امتيازي توانستند ست اول را با نتيجه 25 بر 20 پيروز شوند. 

ست دوم را روسيه بهتر آغاز كرد و با امتيازهاي خوبي كه از سرويس‌هاي ميخائيلوف گرفت، هشت بر چهار جلو افتاد تا وقت فني اول استراحت به سود روس‌ها گرفته شود. در ادامه با دريافت‌هاي خوبي كه در زمين ايران صورت گرفت و دفاع روي تور خوب توانست با جبران امتيازهاي عقب افتاده از اين تيم جلو هم بيفتد تا وقت فني استراحت دوم با امتياز 16 بر 13 به نفع ايران به دست بيايد. در ادامه شاگردان كواچ با حفظ همين برتري توانستند 25 بر 18 ست دوم را به نفع خودشان به پايان برسانند تا در ست‌شماري دو بر صفر جلو بيفتند. 

ست سوم را هم ايران خيلي خوب آغاز كرد و از همان ابتداي نيمه از روسيه فاصله گرفت، طوري كه وقت اول استراحت فني با برتري هشت بر سه ايران به دست آمد. در ادامه روس‌ها به خودشان آمدند و توانستند با زدن سرويس‌هاي خوب از شاگردان كواچ پيشي بگيرند و وقت دوم فني استراحت با برتري 16 بر 13 روس‌ها به دست آمد. 
در ادامه اما ايران توانست به بازي برگردد و امتيازهاي عقب‌افتاده را جبران كند و با امتيازهايي كه از سرويس‌هاي خوب شهرام محمودي براي ايران به دست آمد 18 بر 16 از روس‌ها پيش افتاد و در ادامه با حفظ اين اختلاف در نهايت با نتيجه 25 بر 21 پيروز شد و در نهايت در سه ست متوالي روسيه را شكست داد.  تيم ملي واليبال ايران با اين پيروزي هفت امتيازي شد و فاصله‌اش با تيم دوم جدول يعني لهستان 11 امتيازي به عدد چهار رسيد و ايران اميدوار به صعود باقي ماند و با روحيه بالا در شش بازي پاياني ليگ جهاني ميزبان امريكا، لهستان و روسيه باشد.بلند قامتان واليبال كشورمان در ادامه بازي هايشان در ليگ جهاني جمعه 29 خرداد در تهران به مصاف امريكا صدرنشين گروه مي‌روند. 

همچنين در ديگر بازي اين گروه نيز تيم ملي واليبال امريكا در ششمين مسابقه خود در ليگ جهاني واليبال هم به پيروزي رسيد تا همچنان صدرنشين گروه B باقي بماند. در ادامه رقابت‌هاي ليگ جهاني 2015 واليبال و در هفته پنجم تيم ملي امريكا كه صدرنشين گروه B است مقابل لهستان به ميدان رفت و با شكست 3 بر يك اين تيم 17امتيازي شد. لهستان با پذيرش دومين شكست برابر امريكا 11 امتيازي شد و در جايگاه دوم جدول گروه B سطح يك ليگ جهاني ماند. 
ارسال نظرات