خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در آستانه تعطیلات تابستانه از دسترسی آسان شهروندان این منطقه به امکانات تفریحی ورزشی در محلات بیست گانه این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۵۲۶۲۲۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶

 

ب

  

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ منصور کتانباف با بیان این مطلب گفت: توسعه فضاهای تفریحی و ورزش عمومی در محلات این منطقه جنوبی از مهمترین اولویت های مدیریت شهری در ده سال گذشته بوده به نحوی که 56 زمین چمن مصنوعی در این مدت احداث شده است.

کتانباف به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در فصل تابستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر محله های بیست گانه منطقه 20 بیش از2 زمین چمن مصنوعی دارند و با احداث بیش از 65 هزار مترمربع چمن مصنوعی، دسترسی شهروندان به فضاهای ورزشی و تفریحی به خوبی فراهم شده است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه به طور میانگین هر سال 5 زمین چمن مصنوعی ساخته شده است ادامه داد: 6 مورد از زمین های چمن مصنوعی در روستاهای طالب آباد، قاسم آباد، نجم آباد، محمودآباد و عباس آباد علاقه مند احداث شده است تا ساکنان محدوده حریم و روستاهای شهرری نیز از امکانات رفاه عمومی برخوردار شوند.

بوستان های ماهور درفلکه اول دولت آباد، بهشت در صفائیه، معراج در محله سیزده آبان، ، دانش در محله نفرآباد، ایثار در خیابان دیلمان،نغمه در محله ظهیرآباد، شهید خورسی در محله سیزده آبان، معلم در محله بهشتی، و مجتمع ورزشی رهنما واقع در خیابان امین آباد، بیمارستان رازی و ...از جمله محل های احداث زمین چمن مصنوعی از سال 84 تا 93 هستند که در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

 

ارسال نظرات