خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند:

پایه و اساس شکوفایی انقلاب از روز ۱۵خرداد شروع شد

امام‌جمعه نهاوند گفت: پایه و اساس شکوفایی انقلاب از روز ۱۵خرداد شروع شد و مردم ایران اسلامی نیز در مقابل بی‌عدالتی، ظلم و استبداد رژیم پهلوی قیام کردند.
کد خبر: ۸۵۲۴۷۱۴
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی یک‌بار دیگر نشان دادند که باوجود گذشت 26 سال از رحلت امام خمینی(ره) همچنان در مسیر خود استوار هستند و همچنان به آرمان‌های امام راحل وفادارند.

وی اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مهم‌ترین راه جلوگیری از تحریف تفکر حضرت امام بازخوانی اصول ایشان می‌باشد که همگی باید بامطالعه این اصول، نظام اسلامی را به حرکت روبه‌جلوی خود روانه کنیم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امام راحل همیشه بر مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم تأکید داشت و به فرموده رهبر انقلاب، حضرت امام هیچ‌گاه از مبارزه با شیطان بزرگ کوتاه نیامد و ما نیز باید به پیروی از امام همیشه در مقابل استکبار بایستیم.

وی گفت: حرکت عظیم مردم پس از 26 سال از رحلت امام برای شرکت در مراسم ارتحال امام نشان می‌دهد که این ملت یکپارچه از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند و راه امام را با پیروی از جانشین برحقش باقدرت ادامه می‌دهد.

مغیثی اظهار داشت: به برکت خون شهدا، مجاهدت‌های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری، ایران اسلامی باوجود همه ناآرامی‌ها و جنگ‌های نیابتی در منطقه یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا است که باید شکر گذار این نعمت باشیم.

وی افزود: بعد از رحلت حضرت امام به یاری خدا، مقام معظم رهبری که فردی مبارز و انقلابی و رشد یافته در مکتب امام بود به‌عنوان ولی‌فقیه انتخاب شد که به حمدالله به‌خوبی راه و روش امام و اهداف پیر جماران را ادامه داد.

امام‌جمعه نهاوند عنوان کرد: مقام معظم رهبری در 26 سال گذشته با رهبری حکیمانه خود و باکمال درایت کشتی نظام جمهوری اسلامی را به‌رغم همه ترفندهای دشمنان هدایت کردند.

وی بیان داشت: زنده نگه‌داشتن و جلوگیری از تحریف تفکر امام، پرهیز از تفرقه و لزوم حفظ وحدت و پیروی از مقام معظم رهبری راه تداوم حرکت حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی است.

مغیثی افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب نباید اسیر توطئه‌های دشمن برای ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان شد لذا باید با وحدت کلمه درراه تحقق آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیش از گذشته تلاش کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به قیام خونین 15 خرداد سال 42 گفت: در این روز با هدایت و روشنگری‌ امام خمینی(ره) اقشار مختلف مردم با ماهیت ضد اسلامی و ضد دینی رژیم ستم‌شاهی آشنا شدند و اولین جرقه‌های پیروزی انقلاب اسلامی زده شد.

امام‌جمعه نهاوند عنوان کرد: پایه و اساس شکوفایی انقلاب از روز ۱۵خرداد شروع شد و مردم ایران اسلامی نیز در مقابل بی‌عدالتی، ظلم و استبداد رژیم پهلوی قیام کردند و بساط ظلم ستم‌شاهی را برای همیشه را جمع کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات