ذوب آهن قهرمان جام حذفی شد

ذوب‌آهن اصفهان با پيروزي سه بر يك مقابل نفت تهران در فينال جام حذفي قهرمان شد تا بعد از سپاهان كه فاتح ليگ‌برتر شد، جام حذفي هم از تهران به مقصد اصفهان پرواز كند.
کد خبر: ۸۵۲۴۰۶۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، حضور نفت و ذوب آهن به عنوان دو تيم جوان و پرانگيزه ليگ‌برتر با عنوان‌هاي سوم و چهارم جدول رده‌بندي نويد يك فينال تماشايي براي جام حذفي را مي‌دادند و همين طور هم شد، نيمه اول با اينكه گلي در پي نداشت اما لبريز از حملات خطرناك دو تيم بود، لحظاتي ذوب‌آهن و لحظاتي نفت ميدان‌داري كردند ولي تلاش‌شان ثمري نداشت. 

شروع نيمه دوم اما كاملاً متفاوت بود. دقيقه 46 وحيد اميري با فرار تند و  تيز از غفلت مدافعان ذوب‌آهن استفاده كرد تا شاگردان منصوريان با ضربه دقيق او يك بر صفر جلو بيفتند.  خوشحالي نفتي‌ها فقط يك دقيقه دوام آورد چرا كه در دقيقه 48 قاسم حدادي‌فر به خوبي قدر پاس رجب‌زاده را در شلوغي جلوي دروازه نفت دانست و توپ را به تور دروازه رساند تا همه چيز مساوي شود. 

دو دقيقه بعد اين بار حدادي‌فر پاس داد تا رجب‌زاده با ضربه‌اي زيبا گل دوم شاگردان گل‌محمدي را به ثمر برساند. در ادامه نفت ميدان‌داري كرد و چند بار هم مي‌توانست كار را به تساوي بكشاند اما در دقيقه 80 اين كاوه رضايي بود كه در يك غافلگيري و ضدحمله گل سوم ذوب‌آهن را به ثمر رساند تا ذوب‌آهن در ورزشگاه تختي تهران جشن قهرماني بگيرد و جام حذفي را هم به اصفهان ببرد. 
ارسال نظرات