عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بسیج:

مسئولین از موضعی مذاکره کنند که حقوق ملت تضییع نشود

مسئولین و تیم هسته ای وصایای امام خمینی (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهند.
کد خبر: ۸۵۲۲۴۸۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

حسین گروسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: امام خمینی (ره) همواره به مسئولین تأکید داشتند که از موضع عزت و اقتدار ملت ایران حرکت کنند که قطعا باعث خیر و برکت در کشور خواهد شد.

وی افزود: زمانی امام خمینی (ره) فرمودند که صدای خورد شدن استخوان های مارکسیسم به گوش می رسد خیلی ها تعجب کردند و بعد از مدتی فروپاشی شوروی را دیدند و فرمودند چنان سیلی به صدام خواهیم زد که نتواند از جا بلند شود و همه دیدند که چه بلایی بر سر صدام وحزب بعث آمد.

گروسی خاطر نشان کرد: مسئولین چه در دولت و مجلس و مذاکره کنندگان هسته ای باید فرمایشات مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهند و از موضعی مذاکره کنند که حقوق مردم تضییع نشود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تأکید کرد: اگر مسئولین با مردم و محرومین باشند و بر اساس اعتقادات و اصول و مبانی ملت حرکت کنند خداوند به آنها کمک خواهد کرد.

نماینده مردم شهریار در خاتمه با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در راستای قانون و چهارچوب مورد تأکید رهبر معظم انقلاب حرکت خواهد کرد اظهار داشت: مسئولین به ویژه در وزارت خارجه که در وضعیت حساسی است باید هم در عرصه های بین المللی و هم داخلی وصایای امام خمینی (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار