خبرهای داغ:
دبیر دهمین یادواره شهدای تخریب شمال کشور عنوان کرد:

یادواره سرداران و 200 شهید تخریب شمال کشور در گلستان برگزار می شود

دبیر دهمین یادواره شهدای تخریب شمال کشور گفت: ششم و هفتم خرداد ماه سال جاری شهرستان بندرگز میزبان یادواره شهدای تخریب استان‎های شمالی می باشد.
کد خبر: ۸۵۲۲۴۴۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، موسی رضا بخشی در جمع خبرنگاران استان گلستان با بیان اینکه ششم و هفتم خرداد ماه شهرستان بندرگز یادواره شهدای تخریب استان‎های شمالی را برگزار می‎کند، اظهار کرد: بر این منظور برنامه‎ای تحت عنوان «راهگشاه» را در یادواره شهدای تخریب شمال کشور با دو هدف تبیین بیانات مقام معظم رهبری و طی مسیر راه شهدا تدارک دیدیم.
وی تصریح کرد: مسیر پیشرفت و توسعه در عرصه‎های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور در حقیقت مسیری است که شهدا برای ما ایجاد کردند و ما باید از این مسیر صیانت کنیم.
دبیر  دهمین یادواره شهدای تخریب شمال کشور افزود: یکی از وظایف شهدای تخریب این بود که برای شب های عملیات موانع میدانی از قبیل مین و سیم خاردار را از مسیر رزمندگان پاک سازی کنند و به همین منظور این یادواره شهدا را تحت عنوان رهگشا برنامه‎ریزی کردیم.
بخشی با بیان اینکه بیش از 10 برنامه در یادواره شهدا تخریب شمال کشور برگزار می‎شود، اذعان کرد: این برای نخستین بار است که استان گلستان میزبان یادواره شهدای تخریب شمال کشور شده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار