خبرهای داغ:

خطوط امدادرسانی داعش در جنوب الرمادی قطع شد

ارتش عراق با پشتبانی نیروهای بسیج مردمی در ادامه عملیات نبرد برای آزادسازی الرمادی در الانبار، موفق شدند همه خطوط امدادرسانی گروه تروریستی داعش در جنوب این شهر را قطع کنند.
کد خبر: ۸۵۲۲۴۱۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از «اسکای نیوز»، نیروهای ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای بسیج مردمی، دیروز- سه‌شنبه به شهر الرمادی، مرکز استان الانبار نزدیک شدند و عملیاتی را با هدف محاصره عناصر گروه تروریستی داعش پیش از حمله‌ای گسترده برای بازپس گرفتن این شهر آغاز کردند.

یک سرهنگ ارتش عراق اعلام کرد نیروهای ارتش و نیروهای بسیج مردمی پیشروی‌هایی در جنوب و غرب الرمادی به دست آورده‌اند و توانسته‌اند منطقه «الطاعش» را آزاد کنند.

«عذال الفهداوی» عضو شورای استانداری الانبار اعلام کرد نیروهای امنیتی، نیروهای بسیج مردمی و نیروهای عشایر اکنون همه مسیرهای ارسال تدارکات برای عناصر داعش در جنوب الرمادی را مسدود کرده‌اند.

از سوی دیگر، در محور شرقی الرمادی نیز عصر دیروز درگیری‌های شدیدی بین نیروهای عراقی و تروریست‌های داعش صورت گرفت که گزارش‌ها از کشته و شدن ده‌ها داعشی و دستگیری حدود 42 تن دیگر حکایت دارد.

طبق این گزارش، 10 روز پس از تصرف غیرمنتظره الرمادی، مرکز بزرگ‌ترین استان عراق به دست داعش، نیروهای عراقی عملیات «لبیک یا حسین (ع)» را برای آزادسازی این شهر آغاز کردند.

«احمد الاسدی» سخنگوی نیروهای بسیج مردمی تصریح کرد این عملیات جدید صرفا نوعی آماده‌سازی مقدمات آغاز حمله به الرمادی است که طی آن نیروهای امنیتی و نیروهای بسیج مردمی از استان صلاح‌الدین به طرف الرمادی حرکت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار