مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان اردویی بسیج:

دشمنان خیال ضربه زدن به ایران اسلامی را به گور می‌برند

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری بسیج گفت: دشمنان خیال ضربه زدن به ایران اسلامی را به گور می‌برند.
کد خبر: ۸۵۲۱۴۱۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محسن حسینی‌دیباجی امشب در مراسم انس با قرآن که در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار شد، اظهار کرد: قرآن همچون آب، پاکی و حیات می‌بخشد و آلودگی‌ها را می‌پوشاند.
 
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری بسیج با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر تلاوت و فهم دقیق قرآن، بیان کرد: تلاوت قرآن مقدمه‌ای است که تلاوت آن موجب می‌شود، در تمام زندگی ما جاری شود و به فهم آن نائل بیاییم.
 
وی با بیان اینکه واژه‌های بسیاری در قرآن وجود دارد که یکی از این واژه‌ها، استکبار است، متذکر شد: کشورهای استکباری جهان سعی در تغییر معنی این واژه داشته‌اند.
 
حسینی با اشاره به اینکه دشمنان ایران با ترفندهای زیادی سعی در زمین زدن ایران داشتند که توطئه جدید آنها مسئله هسته‌ای است، اضافه کرد: دشمنان تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌اند تا آنچه می‌خواهند را به ما تحمیل کنند، اما با وجود رهبری معظم انقلاب اسلامی این خیال باطل را با خود به گور می‌برند.
 
این مسئول یادآور شد: دشمنان ایران می‌خواهند به جهان و به‌ویژه کشورهایی که ایران و انقلابش را الگوی خود قرار داده‌اند نشان دهند که توانسته‌اند پس از 34 سال ایران را به زمین بزنند تا هیچ کشوری سعی در نزدیک شدن به ایران و الگو قرار دادن ما نداشته باشد.
 
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری بسیج توضیح داد: مطمئن باشید با رهبری بزرگی که در ایران است هیچ‌گاه ضرر نکرده و این قرآن که ایران با وجود آن عطرآگین و نورانی است همیشه و در همه مراحل درخشیده و می‌درخشد.
 
به گزارش فارس، احمد ابراهیمی استاد بین‌المللی قرآن، ابراهیم فلاح تبسم چهره قاری ممتاز از استان گیلان و حنانه خلفی حافظ هشت ساله کل قرآن از میهمانان ویژه این محفل قرآن بودند که به قرائت قرآن پرداختند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار