خبرهای داغ:
رئیس سازمان صدا وسیما:

دشمنان با سرمایه‌گذاری‌های کلان به دنبال جذب مخاطب هستند

رئیس سازمان صدا وسیما با اشاره به اینکه جنایات عربستان در یمن وحشیانه تر از جنایات اسرائیل در غزه است، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا با سرمایه‌گذاری مخاطبان را به خود جذب کنند.
کد خبر: ۸۵۲۰۸۰۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد سرافراز شامگاه پنج شنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های فنی وعمرانی صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی جزو استان‌هایی است که با وجود مشکلات اما در تلاش است که جزو استان‌های برتر در کشور باشد.

وی افزود: صدا وسیمای خراسان جنوبی در بخش خبر افرادی با انگیزه، پر تلاش کار می‌کنند و راندمان کاری بالا در استان مشاهده می شود و در حوزه تولیدات رادیوی وتلویزیونی تاکنون موفقیت‌های خوبی به دست آمده است و امیدواریم حرکت پویا نمایی وانیمیشن ادامه دار باشد.

رئیس سازمان صدا وسیما با اشاره به اینکه در صدا وسیما و رسانه اگر خلاقیت باشد، کار پیش می رود، افزود: خراسان جنوبی تاکنون توانسته است موفقیت‌هایی خوبی را کسب کند.

سرافزار با اشاره به برنامه‌های صدا وسیمای کشور در چند ماه گذشته افزود: دو شبکه تلوزیونی جدید را در سراسر کشور در مرکز استان‌ها راه اندازی شده که در شبکه افق با رویکرد  گفتمان انقلاب و در شبکه نسیم با رویکرد ایجاد نشاط و شادابی در جامعه تلاش کردیم.

وی اظهارداشت: صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران رقبای زیادی دارد وآن‌ها تلاش وسرمایه گذاری‌های زیادی می کنند و ما همواره تلاش می‌کنیم تا در این عرصه موفق شویم.

رئیس سازمان  صدا وسیما گفـت: بعد از توافق لوزان در سوییس آمریکایی‌ها به جای تآکید روی این مسئله، شروع به زیاده خواهی نسبت به مذاکرات را در پیش گرفتند.

سرافراز افزود: مقامات آمریکایی بعد از توافق لوزان سوییس تهدید و زیاده خواهی علیه ایران را در دستور کار خود قرار دادند که در این راستا مواضع مقام معظم رهبری را همواره شاهد هستیم.

وی با اشاره به نظر سنجی صدا وسیما در روزهای گذشته اظهار داشت: خوشبختانه در این نظر سنجی 70 درصد از مردم ایران هیچ اعتمادی به آمریکا ندارند و معتقد هستند که آمریکایی‌ها درمذاکرات هسته ‌ای به تعهدات خود پایبند نیست، 69 درصد از مردم موافق هستند که در بحث مذاکرات هسته‌ای کارشناسان موافق و مخالف در رسانه نظرات خود را بیان کنند.

سرافراز افزود: نظر سنجی افکار عمومی نشان می‌دهد که مواضع جدید رهبری را درک کرده‌اند وبا زیاده خواهی‌های آمریکا مخالف هستند و با تهدیدات و تحقیرهای دشمن مخالف هستند.

وی بیان کرد: طبق نظر سنجی اگر مذاکرات به نتیجه نرسد ملت ایران عامل اصلی را آمریکایی‌ها وگروه 1+5 می دانند که این امر موفقیتی برای نظام و رسانه است.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: عربستان در کشور یمن جنگی که به راه انداخته‌ است در تلاش است تا آن را به گونه‌ای وانمود کند که این جنگ با شیعیان است در حالی که در این جنگ اهل سنت و ملت یمن را نشانه گرفته است.

سرافراز افزود: جنگ عربستان در یمن قابل مقایسه با جنایات اسرائیل در غزه نیست و عربستان جنایاتی بیشتر از اسرائیل را علیه ملت یمن اعمال می‌کند.

در پایان مراسم تعدادی از ورزشکاران، نخبگان هنری، علمی و فرهیختگان تجلیل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها