حمیدرضا پورنوروز
جشن میلادامام حسین (ع) و روز پاسدار در سپاه ناحیه دره شهر برگزار گردید/
شمس الله جلیلیان گفت: هر کجا پرچم مظلومی در جهان برافراشته باشد و از سوی ظالمان و متجاوزان مورد ظلم واقع شوند جمهوری اسلامی ایران در حد وسع و توان به یاری آن ها خواهد شتافت.
کد خبر: ۸۵۲۰۳۰۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دره شهر جشن میلاد با سعادت حضرت ثارا... (ع) و روز پاسدار صبح امروز با حضور پاسداران، مسئولان ادارات و نهادها، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بسیج جامع زنان، امام جمعه شهرستان و نماینده محترم ولی فقیه در سپاه امیر المؤمنین (ع) حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا جلیلیان در محل حسینیه ثارا... سپاه ناحیه دره شهر برگزار گردید.

نماینده محترم ولی فقیه در سپاه امیر المؤمنین (ع) استان ایلام ح
جت الاسلام جلیلیان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خجسته میلاد با سعادت آقا عبد الله الحسین (ع) و روز پاسدار، ارتباط نامگذاری میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار را در همان نقشی دانست که امام حسین (ع) در صحرای کربلا برای زنده نگه داشتن دین مبین اسلام ایفا کرد و امروز سپاه پاسداران به عنوان ادامه دهنده ی راه امام حسین (ع) برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی در هر عرصه ای که احساس بشود انقلاب و اسلام در خطرند نقش آفرینی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان گفت: اگر می بینید گروه 1+5 در مذاکرات هسته ای بر روی توان موشکی و حریم دفاعی ما تکیه میکنند به علت قدرت لایزال الهی است که به سربازان و پاسداران حریم ولایت عطا نموده که با الهام از آیه شریفه و اعدوا لهم ماستطعتم من قوه توانسته اند بنیه ی دفاعی و توان نظامی کشور را آنگونه ارتقا بخشند که دنیای استکبار امروز از آن وحشت دارد.

حجت الاسلام جلیلیان در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای به دنبال حقوق مسلم و قانونی خود است و ما به دنبال فناوری و علم هسته ای برای مصارف صلح آمیز هستیم و هیچ گاه به دنبال مصارف نظامی آن نبودیم و نخواهیم بود و خطاب به تیم مذاکره کننده هسته ای فرمود: از تیم مذاکره کننده هسته ای انتظار می رود همانگونه تا به حال از عزت و منافع ملت دفاع کرده اند در ادامه نیز خطوط قرمز پنج گانه ای که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند را سرلوحه کار خود قرار دهند تا خدشه ای به حقوق هسته ای و عزت و منافع ملت وارد نشود.
شمس الله جلیلیان در بخش دیگری از سخنان خود اهداف حمله عربستان سعودی به یمن را مورد نگرانی از تغییرات سیاسی کشورهای منطقه مانند عراق و سوریه به نفع جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران، وحشت از گسترش بیداری اسلامی، نگرانی از رشد تفکر و مذهب شیعی دانست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایلام؛ ادامه داد:هر کجا پرچم مظلومی در جهان برافراشته باشد و از سوی ظالمان و متجاوزان مورد ظلم واقع شوند جمهوری اسلامی ایران در حد وسع و توان به یاری آن ها خواهد شتافت.

دیدار از خانواده معظم شهید مصطفی زرین جویی و نشست بصیرتی با بسیجیان حوزه مقاومت ماژین از دیگر برنامه های نماینده محترم ولی فقیه در سپاه امیر المؤمنین (ع) استان ایلام حاج آقا جلیلیان به مناسبت روز پاسدار در دره شهر بود .

ارسال نظرات