سردار یزدانی قهرمانی تیم ملی تکواندو را تبریک گفت

رئیس سازمان ورزش بسیج قهرمانی تیم ملی تکواندو را در مسابقات قهرمانی جهان تبریک گفت.
کد خبر: ۸۵۲۰۰۶۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاري بسيج، پس از قهرمانی تکواندوکاران کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان، سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج کشور در پیامی این موفقیت را تبریک گفت.
متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی دلاورمردان تکواندوی کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان بار دیگر شایستگی های جوانان این مرز و بوم را نشان داد ، جوانانی که همواره توانایی هایشان را در عرصه های مختلف به جهانیان نشان داده اند و نام ایران عزیز را بلند آوازه کرده اند.

موفقیت تیم ملی تکواندو در مسابقات قهرمانی جهان در روسیه برگ زرین دیگری از تاریخ پرافتخار ورزش کشورمان است که روزهای پرافتخاری را به خود دیده است. این موفقیت با کسب اولین مدال تاریخ بانوان کشورمان در قهرمانی جهان همراه بود تا بار دیگر بانوان ایران با موفقیت در رقابت های ورزشی و سایر عرصه ها، پاسخ دندان شکن و محکمی به جوسازی رسانه های غربی درباره محدودیت های زنان در کشورمان بدهند.

بر خود لازم می دانم ضمن تشکر از تلاش همه اعضای تیم، قهرمانی تکواندوکاران در جهان که باعث خوشحالی مردم شریف ایران شد را به این ورزشکاران سرافراز ، مربیان ، سرپرستان و خانواده های آنان تبریک گفته ، توفیق روزافزون این عزیزان در تمامی عرصه ها را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار کاظم یزدانی
رئیس سازمان بسیج ورزش کشور

ارسال نظرات