با قانون حجاب مخالفم!

اين فرد كارشناس مذهبى صداوسيماست!
کد خبر: ۸۵۱۹۲۱۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

حجت الاسلام زائري در اظهار نظری گفته است :«با حجاب اجباري مخالفم و معتقدم يكي از اشتباهات ما در حوزه اجتماعي بعد از انقلاب اجبار حجاب بود و ما بايد اين را اعتراف كنيم و بپذيريم.»

وی در گفت و گو با سایت جهان نیوز که به سراغ وی برای تایید و یا تکزیب سخنانش رفته بود گفت :« تمام عالم هم جمع شوند من از این موضع خود کوتاه نمی آیم که باید با حکمت، تدبیر، آینده اندیشی و تعقل این مساله را حل کرد نه با شعار و هیاهو. اما نکته حائز اهمیت این است که این موضوع را باید از مساله الزام حکومتی و جبر حجاب جدا کرد. کما اینکه الزام حکومتی به نماز و روزه و موارد دیگر نیز قابل تصور نیست، این موضع بنده است و از گفتنش هم هیچ ابا و ترسی ندارم و تا روزی هم که این فهم و درک را داشته باشم نمی توانم از باوری که پیدا کردم کوتاه بیایم. گذشت زمان در آینده هم نشان خواهد داد که این دو موضوع باید تفکیک شود. »

گفتنی است دستور التزام به حجاب توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی در اوایل انقلاب صادر گردیده است!

مخالفت با التزام به حجاب در جامعه اسلامی علاوه بر حجت الاسلام زائری حامیان سرسخت دیگری چون فمنیست‌ها ، ضد انقلاب و ارگان‌های خبری بی بی سی و بالخص دویچه وله دارد، که معتقدند حجاب در ایران اسلامی نباید اجباری و بلکه اختیاری باشد!

ارسال نظرات