دربار زادگان اعتدال‌گرا!

از حمله به حجاب و توهین به انقلاب اسلامی و حتی شخص امام خمینی صریحا ...
کد خبر: ۸۵۱۹۲۰۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

در تجمیع گزارشهای مستند خبرگزاری بسیج از نمایشگاه کتاب مشخص شد؛ كتاب"Reading lolita in tehran" (لوليتا خواني در تهران) نوشته "آذر نفيسي" كه در غرفه "نگاره ثريا" توزيع گشته، داراي مضامين سياه نمايانه از وضعيت ايران پس از اسلام و انقلاب است كه در اين ميان از مطالب مبتذل نيز بهره مي گيرد.

موضوع اصلی کتاب شرح و توصیف خاطرات این خانم و ضدیت وی با اقدامات انقلابیون در روزهای انقلاب فرهنگی و تصفیه‌ی دانشگاه‌ها از اساتید و عوامل ضد دین و طاغوتی را شرح می دهد! وی پس از آنکه کلاس تدریس انگلیسی اش تعطیل می شود این کلاس‌ها را خصوصی دایر میکند!

وی تماما خاطرات خود و ضدیتش را با انقلاب اسلامی از نقد حجاب و توهین به انقلاب اسلامی و حتی شخص امام خمینی صریحا بیان می دارد!

نفيسي فرزند احمد نفیسی (شهردار تهران در زمان طاغوت) و نزهت نفیسی نماينده مجلس شوراي ملي قبل از انقلاب و از عناصر ضد انقلاب خارج نشين بوده كه ساير آثارش داراي مضامين مشابه مي باشد.

 با گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی و رویدادی چون انقلاب فرهنگی برخی از متولیان و ناظرین بر عرصه‌ی چاپ بی توجه به این آرمان‌ها در جهت منافع ضد انقلاب قدم بر می دارند!

ارسال نظرات